Terug naar overzicht
wij trouwen op 10 september 2005 en hebben het liedje " Engel van mijn hart" van Marco Borsato gekozen. Ik vind dat de tekst van de openingsdans heel belangrijk is en het moet natuurlijk iets zijn wat jullie allebei graag horen of een speciale betekenis heeft.
wij wilden iets, waar we op konden dansen, dus meer dan gewoon rondjes draaien en hebben daarom en ook gewoon omdat het een prachtig lied is, gekozen voor "You light up my life" van Whitney Huston.GroetjesEvelien
Bij ons is de openingsdans "Heaven" van Bryan Adams (een klassieker!), maar voor ons heeft dat lied veel betekenis en het blijft een practige song met een tekst waar je kippenvel van krijgt...Groetjes,Ingrid
Wij zijn getrouwd sinds 4 september en wij hadden Nic Cave met Into my arms als openingsdans.Groetjes,Elke
wij gaan dansen op het liedje van koen wouters en sarah you are the reason.
wij hebben gekozen voor Bright Eyes. Heeft voor ons wel een speciale betekenis.Groetjes, Cindy
Ik had graag Nothing else matters van Metallic
tweede poging. Zoals ik daarnet al schreef "Nothing else matters" van Metallica maar mijn neef die dit jaar trouwde was me al voor. Het wordt opnieuw zoeken.groetjesKaren
Liefste Gaëlle,Wij trouwen op 11 juni 2005. Wij houden het misschien bij Axelle Red : parce que c'est toi! Groetjes,Mieke
Wellicht wordt het bij ons 'Don't know much' van Linda Ronstadt & Aaron Neville.
uiteindelijk twijfelen we nog tussen Joe Cocker&Jennifer Warnes (Up where we belong), Roch Voisine (I'll always be there), Brian Admas Sting & Rod Stewart (All for Love).eel erg dank voor de tips, ze gaan wél allemaal op de playlist!!
Wij nemen U2: In a little whileGeen bekend nummer maar het betekend iets voor onswe hebben "beeld" op ons feest, zodat we videoclips kunnen laten afspelen tijdens het feest.Tijdens de openingsdans zullen er stukken van de DVD van U2 getoond worden...