Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help: trouwkleed kiezen

17-12-2007 15:09:29
Heykes iedereen,

K ben zaterdag kleedjes gaan passen en 'k ben nog altijd bij m'n eerste gedacht gebleven, de eerste twee kleedjes die 'k gezien heb, blijven de mooiste. Het zijn twee kleedjes van de collectie van Sincerity, maar 'k kan echt niet kiezen tussen die twee kleedjes.
Heeft iemand ook zo'n probleem gehad en hoe hakken jullie dan de knoop door?
K geraak er echt niet uit!

Groetjes,

Sylvie

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 579

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik17-12-2007 15:41:48

Hallo,

Ik heb dit probleem niet gehad en kan dus geen echte raad geven. Ik zou wel willen zeggen dat je gewoon je tijd moet nemen om na te denken. En als je even rond kijkt op dit forum zal je zien dat er vele bruidjes twijfelen maar dat uiteindelijk iedereen hét kleed toch vindt!!

Groetjes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik17-12-2007 16:02:00

Ik had ook dat probleem dat ik niet echt kon kiezen. De verkoopster liet me dan een hele tijd eenzelfde kleedje aanhouden. Zodat ik de tijd had om eventjes te ervaren hoe het kleed voelde: gemakkelijk stappen, zitten... Denk toch dat ik beide kleedjes toch zeker 10 min lang heb aan gehad en plots was het, ja dit wordt het, ik voel me hier goed in en het zit gemakkelijk.

Tussen welke kleedjes gaat het? Heb je er foto's van. Misschien kunnen wij ook wel eens een beetje helpen met "jouw knoop"

groetjes

Anneleen

Sylvie

Meld misbruik17-12-2007 17:31:20

heykes,

De kleedjes kan je vinden op de site van sincerity, style 3331, ze staan naast elkaar.

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik17-12-2007 20:41:51

Hallo,

Ben toch even gaan piepen en persoonlijk vind ik het rechter mooier. Maar ja, da is persoonlijk en je moet het toch zien als je het kleed aan hebt hé. Ze zijn in elk geval alle twee erg mooi en je zult stralen!
Groetjes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik17-12-2007 21:07:34

Ik ben net als Silvy ook eens gaan piepen en vind het rechtse ook mooier.

groetjes

Anneleen

Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik17-12-2007 21:10:41

Ik had dat ook toen ik eindelijk moest kiezen (had optie genomen op 2 kleedjes). Bij laatste keer in de winkel heb ik me dan ingebeeld dat ik het ene zou kiezen. En dan had ik gewoon beetje gevoel dat ik achteraf spijt zou hebben. Bij het andere kleed had ik dat echt niet...dus zo heb ik de knoop doorgehakt!

Veel succes en vooral geen slaap voor laten, je zal sowieso mooi zijn!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-12-2007 21:18:26

ik vind de rechtse ook de mooiste... of je moest heel donker van huidskleur zijn, dan is de linkse de mooiste

Laurie

Meld misbruik18-12-2007 7:44:50

Hey,

Ik vind ook de rechtse jurk mooier. Ik ben zelf niet zo te vinden voor die bordeaux accenten. Ik zou de rechtse ook wel mooi vinden als strapless jurk. Dan heb je een combinatie van de twee...

Veel succes met kiezen! Ik ben er zeker van dat je er geweldig zal uitzien, welke van de twee jurken je uiteindelijk ook kiest.

Groetjes,

Laurie

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik18-12-2007 8:31:50

Hey,

Ik ben ook eens gaan kijken, en ook ik vind de rechtse jurk de mooiste van de twee. Ik jou niet zo van strapless en die accenten vind ik niet zo mooi.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk, en wij hebben jou niet in die andere jurk gezien, misschien past het heel goed bij jou.

Welke van de twee zou je aanstaande kiezen? En heb je niemand gevraagd om mee te kiezen? Iemand die jou wat beter kent ziet ook beter of een jurk bij jou past of niet.

Veel succes ermee!

liefs

Nip

Sylvie

Meld misbruik18-12-2007 9:03:00

Ja, mijn mama, nicht en tante waren mee, maar de één zag liever dit en de ander liever dat, dus hebben ze mij ook niet echt vooruit geholpen.

Groetjes

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik18-12-2007 13:32:43

Hai!

Ik ga mee met de rest, de rechtse vind ik de mooiste, de linkse zie ik zelfs niet graag :$ Mijn excuses hiervoor, maar mening is mening hé :-) Vind het bordeaux er niet echt bij passen...
Maar luisteren naar je hart!

Evelien

Meld misbruik18-12-2007 14:15:11

En waar verkopen ze dit merk van kleedjes??? Ben namelijk nogal moeilijk qua keuze en da's precies iets waar ik er nogal wel enkele graag van zou zien. Iemand die in de buurt van Dendermonde-Aalst een winkel weet zijn?

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik19-12-2007 0:43:53

hallo
ja hoor ik had dit probleem ook heb zelfs mijn eerste kleedje al voor de helft betaald en zag een ander in de etalage , heb voor het tweede gekozen , wel mijn geld kwijt mar je moet nemen waar je je het beste bij voelt en dat bij dit van sincerinty
jessy

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik20-12-2007 11:51:57

ik had dit ook, op het eind bleven 2kleedjes over waar ik op slag verliefd op was. ik heb ze ook allebei paar keer mogen herpassen en lang aanhouden en zo... voor mij kwam de doorslag er omwille van een piepklein detail en dat was de vorm van het bovenstukje... maar eerlijk gezegd, soms twijfel ik nog altijd of ik de goede keuze heb gemaakt. anderzijds moet je zo denken, die 2kleedjes die overblijven moeten allebei wel supermooi zijn, anders was de keuze niet zo moeilijk. dus welke je ook kiest, je kan niet fout kiezen, het zal hoe dan ook prachtig zijn. en de mensen op je huwelijk hebben nr 2 ook niet gezien, dus die weten niets van jouw twijfel en zullen het sowieso prachtig vinden. bij mij was het ook een plots opkomend gevoel van ontroering, de traantjes, die ineens opkwamen toen ik één van de ltst 2 aanhad en toen heb ik gewoon voor die gekozen. want die raakte me blijkbaar...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info