TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
silvy
4-4-2008
|
17-12-2007 15:41:48
Hallo,
Ik heb dit probleem niet gehad en kan dus geen echte raad geven. Ik zou wel willen zeggen dat je gewoon je tijd moet nemen om na te denken. En als je even rond kijkt op dit forum zal je zien dat er vele bruidjes twijfelen maar dat uiteindelijk iedereen hét kleed toch vindt!!
Groetjes
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
17-12-2007 16:02:00
Ik had ook dat probleem dat ik niet echt kon kiezen. De verkoopster liet me dan een hele tijd eenzelfde kleedje aanhouden. Zodat ik de tijd had om eventjes te ervaren hoe het kleed voelde: gemakkelijk stappen, zitten... Denk toch dat ik beide kleedjes toch zeker 10 min lang heb aan gehad en plots was het, ja dit wordt het, ik voel me hier goed in en het zit gemakkelijk.
Tussen welke kleedjes gaat het? Heb je er foto's van. Misschien kunnen wij ook wel eens een beetje helpen met "jouw knoop"
groetjes
Anneleen
|
|
Sylvie
|
17-12-2007 17:31:20
heykes,
De kleedjes kan je vinden op de site van sincerity, style 3331, ze staan naast elkaar.
|
|
silvy
4-4-2008
|
17-12-2007 20:41:51
Hallo,
Ben toch even gaan piepen en persoonlijk vind ik het rechter mooier. Maar ja, da is persoonlijk en je moet het toch zien als je het kleed aan hebt hé. Ze zijn in elk geval alle twee erg mooi en je zult stralen! Groetjes
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
17-12-2007 21:07:34
Ik ben net als Silvy ook eens gaan piepen en vind het rechtse ook mooier.
groetjes
Anneleen
|
|
Charlotte
5-7-2008
|
17-12-2007 21:10:41
Ik had dat ook toen ik eindelijk moest kiezen (had optie genomen op 2 kleedjes). Bij laatste keer in de winkel heb ik me dan ingebeeld dat ik het ene zou kiezen. En dan had ik gewoon beetje gevoel dat ik achteraf spijt zou hebben. Bij het andere kleed had ik dat echt niet...dus zo heb ik de knoop doorgehakt!
Veel succes en vooral geen slaap voor laten, je zal sowieso mooi zijn!
|
|
sarah
17-5-2008
|
17-12-2007 21:18:26
ik vind de rechtse ook de mooiste... of je moest heel donker van huidskleur zijn, dan is de linkse de mooiste
|
|
Laurie
|
18-12-2007 7:44:50
Hey,
Ik vind ook de rechtse jurk mooier. Ik ben zelf niet zo te vinden voor die bordeaux accenten. Ik zou de rechtse ook wel mooi vinden als strapless jurk. Dan heb je een combinatie van de twee...
Veel succes met kiezen! Ik ben er zeker van dat je er geweldig zal uitzien, welke van de twee jurken je uiteindelijk ook kiest.
Groetjes,
Laurie
|
|
Nina
16-8-2008
|
18-12-2007 8:31:50
Hey,
Ik ben ook eens gaan kijken, en ook ik vind de rechtse jurk de mooiste van de twee. Ik jou niet zo van strapless en die accenten vind ik niet zo mooi.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk, en wij hebben jou niet in die andere jurk gezien, misschien past het heel goed bij jou.
Welke van de twee zou je aanstaande kiezen? En heb je niemand gevraagd om mee te kiezen? Iemand die jou wat beter kent ziet ook beter of een jurk bij jou past of niet.
Veel succes ermee!
liefs
Nip
|
|
Sylvie
|
18-12-2007 9:03:00
Ja, mijn mama, nicht en tante waren mee, maar de één zag liever dit en de ander liever dat, dus hebben ze mij ook niet echt vooruit geholpen.
Groetjes
|
|
Kim
7-5-2013
|
18-12-2007 13:32:43
Hai!
Ik ga mee met de rest, de rechtse vind ik de mooiste, de linkse zie ik zelfs niet graag :$ Mijn excuses hiervoor, maar mening is mening hé :-) Vind het bordeaux er niet echt bij passen... Maar luisteren naar je hart!
|
|
Evelien
|
18-12-2007 14:15:11
En waar verkopen ze dit merk van kleedjes??? Ben namelijk nogal moeilijk qua keuze en da's precies iets waar ik er nogal wel enkele graag van zou zien. Iemand die in de buurt van Dendermonde-Aalst een winkel weet zijn?
|
|
jessy
18-7-2008
|
19-12-2007 0:43:53
hallo ja hoor ik had dit probleem ook heb zelfs mijn eerste kleedje al voor de helft betaald en zag een ander in de etalage , heb voor het tweede gekozen , wel mijn geld kwijt mar je moet nemen waar je je het beste bij voelt en dat bij dit van sincerinty jessy
|
|
Sandra
25-7-2008
|
20-12-2007 11:51:57
ik had dit ook, op het eind bleven 2kleedjes over waar ik op slag verliefd op was. ik heb ze ook allebei paar keer mogen herpassen en lang aanhouden en zo... voor mij kwam de doorslag er omwille van een piepklein detail en dat was de vorm van het bovenstukje... maar eerlijk gezegd, soms twijfel ik nog altijd of ik de goede keuze heb gemaakt. anderzijds moet je zo denken, die 2kleedjes die overblijven moeten allebei wel supermooi zijn, anders was de keuze niet zo moeilijk. dus welke je ook kiest, je kan niet fout kiezen, het zal hoe dan ook prachtig zijn. en de mensen op je huwelijk hebben nr 2 ook niet gezien, dus die weten niets van jouw twijfel en zullen het sowieso prachtig vinden. bij mij was het ook een plots opkomend gevoel van ontroering, de traantjes, die ineens opkwamen toen ik één van de ltst 2 aanhad en toen heb ik gewoon voor die gekozen. want die raakte me blijkbaar...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|