Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Je moet eens gaan kijken op rent a priest. Die doen hun huwelijksmissen niet zo klassiek en maken het persoonlijk. Ik heb aan een vriendin gevraagd om de priester van haar dochter eens door te geven. Dit is iemand die getrouwd is, maar wel huwelijksmissen mag doen. Hij doet dit blijkbaar heel goed en komt een keer of 3 naar jou thuis om je te leren kennen. De mis zelf gaat dan meer om ons en er wordt niet gesproken over God.Ik weet niet van waar je bent, maar die man is van Turnhout, meer informatie krijg ik nog.Groeten,Lien
Bedankt voor de info, Lien. Wij zouden graag in de omgeving van Gent trouwen, maar moeten dus wel eerst een priester en een kerk of kapel vinden...
Ik heb me laten vertellen dat er in Afsnee een kerkje of kapel ergens aan het water zou moeten zijn. Blijkbaar een heel mooie lokatie.groetjesKaren
Hoi, wij trouwen 28 mei 2005 met rent a priest.Wij houden onze ceremonie in de tuin van onze feestzaal.Morgen gaan wij op eerste kennismakingsgesprek, ben benieuwd.K laat nog wel iets weten hoe het geweest is.Elke
Ik denk dat wij ook voor rent-a-priest gaan kiezen, maar ben wel heel benieuwd naar je ervaringen op het gesprek. Gaan jullie bij Bethune?
U wenst méér te weten,over “Rent-a-priest”?Wil je de eredienst die deze priesters verzorgen,eens bekijken op DVD,of VHS?Wij hebben verleden jaar een videoreportage gemaakt,waarvan het koppeltje beroep deedop zo’n priester.Een aanrader!!!Je mag gerust contact met ons opnemen,dan kan je deze opname eens bekijken.Gratis !!Zo kan je nadien zelf beslissen.Je moet er wel zelf achter komen,of opsturen.Vrijblijvend.Beste Groeten,en veel geluk…www.videomanie.be