TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
17-12-2007 21:33:01
Beste Mieke, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen naar jullie huwelijk toe,mvg Dierk Van Paemelen
|
|
Bart
|
17-12-2007 22:37:31
Als regio het belangrijkste criteria is :) ... ik ben van mechelen
cheers, djLeBart.be
|
|
Rik
|
18-12-2007 8:16:59
Beste Mieke, je krijgt bij ons alle muziek (van oldies tot electro) volgens uw wensen, bijna alles als video op scherm geprojecteerd, zelfs uw openingsdans, of foto/video presentatie (u hoeft ze ons gewoon te geven). Tevens kan text op scherm getoond worden, enz... meer info: www.discovideo.be of mail info@discovideo.be grt Rik
|
|
Joke
19-4-2008
|
18-12-2007 10:12:53
Hoi Mieke,
Zoals eerder gezegd op een andere topic: Discobar Starlines is een echte aanrader! Ik copy-paste hier even mijn vorige respons:
Wij zijn wel van de kempen en hebben een goede DJ gevonden voor ons huwelijk: Starlines. We hebben al een aantal feestjes met hen meegemaakt en ook al eens een huwelijk, t was altijd superleuk! Ze vragen om op voorhand met hen af te spreken zodat ze zeker weten welke muziek stijl je wil, geen geleuter tussen nummers enzovoort. Ze komen met twee, de hele avond en brengen een installatie mee. Ze vragen iets minder dan 400 euro voor de hele nacht. een echte aanrader als je 't mij vraagt!
Joke
|
|
Lore
5-7-2008
|
18-12-2007 13:27:17
Hallo Mieke,
We waren een paar weken geleden op een trouwfeest in het Festijn, niet ver van St. Kat-Waver. Daar speelde een DJ Dirk (ik weet niet of hij bij de zaal hoorde) In ieder geval, ik heb nog maar weinig zo'n slechte DJ aan het werk gezien op een trouwfeest.Hij wou constant house nrs draaien alhoewel het publiek daar helemaal niet voor openstond. Alle oude mensen waren na een uurtje naar huis.
Dus, tenzij je van house houdt, zou ik die toch zeker niet nemen.
Groetjes,
lore
|
|
Mieke
23-8-2008
|
18-12-2007 19:43:40
Hoi Lore,
onze feestzaal is het Festijn (we gaan bijna ons contract tekenen). Hoe vond je het daar? Was het in orde?
Groetjes Mieke
|
|
marc
|
18-12-2007 21:12:23
Hallo Mieke, ik speel op uw feest voor een vaste prijs,overuren en standaard lichtinstallatie inbegrepen en samen een playlist van de te spelen songs op te stellen. prijs =300 euro . meer info op www.dj marc.be of 0478-694419
|
|
Daniel
|
18-12-2007 21:38:39
Hoi Mieke, Wat dacht je van een duo dj's ? Eentje van Mechelen en eentje van Leuven : Disco Flash !!! Niet duur maar wel ambiance verzekerd :) Groetjes, hout1234@hotmail.com
|
|
vicky
29-3-2012
|
19-12-2007 13:12:45
Hey,
Ik trouw op 28/03/08 en wij hebben gekozen voor Daniel (alias Dj Big daddy). Dat is ne hele, toffe sympathieke dj die echt naar de mensen luistert....echte aanrader
|
|
Veerle
18-7-2007
|
20-12-2007 10:21:43
Hey!
Wij zijn getrouwd in augustus 2007 en hadden dj Lebart (zie de tweede reactie op dit topic) als dj. 't Was echt dik in orde! Je kan op voorhand je wensen met hem bespreken (wij wilden bijvoorbeeld géén 'groepsdansen', wel een jumpplaat af en toe voor de lol,...) en hij houdt daar de hele avond rekening mee! Hij is ook héél betaalbaar, sympathiek, praat niet de hele tijd door de microfoon,... Kortom: een aanrader!!
Succes! Veerle
|
|
tamara
4-8-2007
|
23-12-2007 15:28:13
Hoi,
Ook wij hadden djLebart als DJ, en we hebben zelf een hele avond op de dansvloer gestaan. Was helemaal wat we gevraagd hadden. (en vooral: niet die dingen die we absoluut niet wilden)
Tamara
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|