Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ter Meyghem - Oudegem!!

18-12-2007 11:43:15
Hallo,

Wij zijn er nog steeds niet uit welke feestzaal wij zouden kiezen voor onze trouw. Heeft er iemand ervaring (positief/negatief) met Hof ter Meyghem in Oudegem?

Het is echt dringend, voor eind volgend jaar nog. Dus elk advies is welkom!

groeten,

Dorien

dorien

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 836

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik18-12-2007 12:00:44

Wij zijn daar ook langs geweest maar we vonden dat de feestzaal een nogal ouderwets uitzicht had... We zijn uiteindelijk niet met hen in zee gegaan maar hebben gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Daar hebben ze deze week zelfs nog enkele renovatiewerken uitgevoerd om de zaal een blijvende klasse te geven... Het was uiteindelijk dus niet moeilijk kiezen. Misschien moet je daar eens langsgaan?
Succes alleszins!
Lien
16.02.2008

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik18-12-2007 12:26:17

wij wilden ook hof ter meyghem nemen maar zat vol, heb er al 3 feesten gehadcen altijd dik in orde!!

Evelien

Meld misbruik18-12-2007 12:57:53

Hoi,

wij hebben ook nog getwijfeld om voor die zaal te kiezen, al was ik er niet zo voor. Slechts 1 keer geweest maar het was een grote ramp en het ergste van alles: onbeleefd! Volgens ons was de gastvrouw trouwens redelijk 'beschonken' en dat toonde zich absoluut...
Waren hierin enkel geinteresseerd omdat het dichtbij was, maar na vergelijk merkten we dat er op hun prijslijst nogal veel extraatjes bijkwamen. Receptie kost zoveel, met hapjes, zoveel erbij. Elke receptie heeft toch hapjes?? Dus in het begin leek alles goedkoper, tot je wat beter keek. Vandaar dus...

Uit welke streek ben je? Altijd handig om ideetjes te geven.Naar het schijnt is Hof ter Bueken uit Buggenhout ook zeker de moeite?

dorien

Meld misbruik18-12-2007 13:07:32

hey Evelien,

wij zijn uit de streek van ninove-aalst. Wij hebben bijna alle zalen uit de streek al gedaan. Maar tot hiertoe zit er nog niets bij waarvan we denken: dit is het!
En ik vind zo een gevoel toch belangrijk. Wij willen ook niet langer dan een halfuurtje onderweg zijn naar de zaal, en dit maakt ons lijstje steeds korter.

We hopen dat er vlug iets uit de bus komt, want 2008 is er vlug hé! :o)

Evelien

Meld misbruik18-12-2007 22:23:15

Hoi Dorien, je moet mijn bericht ook niet te negatief bekijken hoor. Wij hadden hier geen goeie ervaringen maar daar wou ik me nog over zetten aangezien ze stukken goedkoper leken te zijn. Toen bleek echter dat je goed de kleine lettertjes moest lezen en toen heb ik gewoon gezegd van ja dan echt wel niet.
Ik heb echter al van heel veel mensen enkel positief gehoord over die zaal dus je moet er ms zelf gewoon eens anoniem gaan eten? Misschien best wel op een iets drukkere moment (die doen toch brunches op zondag?) dan zie je direct hoe ze in een iets minder relaxte situatie zijn?
Verder, in deze omgeving heb ik al heel veel goeds gehoord (maar nog niet zelf geweest) over Hof ter Bueken in Buggenhout, het Kasteel van Lebbeke, Salons Carlton in Aalst, Salons Oud Gemeentehuys in Wichelen, De Zilverreiger (denk ik dathet heet) in Lede dacht ik en ooknog iets rond de streek van MErchtem maar daarvan kan ik me de naam niet herinneren. Als ik het opnieuw weet postik het nog :-)
Succes met je zoektocht, als de zaal vastligt voel je je toch wat zekerder, geloof me :-)

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik19-12-2007 8:35:31

Hey!

Wij zijn daar een 2 jaar geleden naar een trouwfeest geweest en dit was heeeeel goed! Lekker eten, mooie zaal, vriendelijk personeel,...
Wij trouwen volgend jaar maar we hebben deze zaal niet gekozen omdat het beetje te ver is vanwaar we wonen...
Niet twijfelen, gewoon doen!

Groetjes!
Kim

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik19-12-2007 12:44:16

De Zilverreiger is in OOsterzele... en zowel deze feestzaal als Salons Caipirinha zijn vlot te bereiken via de E40, het is telkens 5 min van de afrit (respectievelijk Wetteren en Merelbeke).
Succes hoor en zeker de moed niet opgeven! De juiste zaal zal wel uit de lucht komen gevallen :-)
Lien
16.02.2008

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik19-12-2007 13:30:36

Dag Dorien,

Wij zijn twee jaar terug naar Hof ter Meyghem geweest. Eten en bediening was er goed en sfeer (maar dat hangt natuurlijk ook af van de DJ)was super. Ik ben akkoord dat hje bij de zaal zelf geen 'WOW-gevoel' krijgt. Maar ik ben ook uit uw streek en moet toegeven dat het niet evident is om een superzaal - die tevens ook groot genoeg is voor alle genodigden - te vinden waarvan de prijs ook nog eens goed is.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hof ter Buecken in Buggenhout. Eten is zeer lekker, bediening is goed, bij het eerste en tweede bezoek was onthaal zeer goed. Zaal is ook niet echt de mooiste die ik al heb gezien maar we kunnen er ons in vinden.
Als je nog verdere info wilt over deze zaal, laat dan maar iets weten via mijn mailadres (bronselaer_elke@hotmail.com).

Groetjes,

Elke
10 mei 2008

Johan

Meld misbruik20-12-2007 15:03:43

Dag Dorien, ben al eens in Hof ter Meyghem geweest, maar dan als priester omde viering aldaar voor te gaan - gewoon in hun tuin, buiten. Dat was zalig.Personeel was vriendelijk en bereid om je vragen op te lossen.
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info