TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
18-12-2007 21:51:43
Hey
Neem zeker een kijkje op de website van http://www.amantes.be
Die waren bij ons op onze huwelijksviering, en was gwoon fantastisch.. !!
Succes
Sarah 15 09 07
|
|
Lien
16-2-2008
|
19-12-2007 12:40:23
Een dikke aanrader is het duo 'David & Koen'. Je krijgt twee stemmen, een gitaar, een piano, een uitgebreid repertoire en twee zeer vriendelijke mannen. Ze treden op in gans België dus de afstand zal zeker geen probleem zijn. Ik (en vele anderen) zijn er alleszins vol lof over! Je kan hen contacteren via hun website www.davidenkoen.net . Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Marie
5-10-2008
|
19-12-2007 13:26:31
Een collega van mij treedt met haar groepje op op trouwmissen en trouwrecepties, ze kunnen eventueel ook met twee komen als je liever een kleiner groepje wil. Ze zijn niet zo duur. Als je graag gegevens wilt, mag je altijd mailen: canderelgirl@hotmail.com Ze zijn wel van West-Vlaanderen maar ik denk wel dat ze overal in het land gaan. Groetjes, Marie
|
|
Tom
|
19-12-2007 19:19:53
Dag Dorien
Neem ook gerust eens een kijkje op www.imperialbrass.be (koperblazers al dan niet met zang). Op de site vind je een heleboel foto's en luistervoorbeelden. Contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte!
Vriendelijke groeten, Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
Marianne
|
20-12-2007 11:12:15
Beste bruid in spe, Wij zijn Octet in Spe, een vrolijk trio (gitaar, contrabas, zang en percussie) die huwelijken een persoonlijke touch geven. Wij zijn van Antwerpen, dus Lier is geen bezwaar. Wij spelen op vraag (van U2 tot Carla Bruni, van oud tot jong, zowel Ndl als andere talen,...) Wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar marizang@telenet.be. Geniet van de voorbereidingen van JOUW dag! Marianne
|
|
sanderijn
|
20-12-2007 11:46:36
Beste Dorien, ik ben jonge professionele violiste en speel heel geregeld in verschillende bezettingen trouwmissen. Als je interesse hebt kunnen we gerust eens afspreken. Mvg, Sanderijn
|
|
sanderijn
|
20-12-2007 11:47:55
Hallo Dorien, was mijn emailadres vergeten te geven:tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Christophe
|
|
|
David
|
21-12-2007 22:54:19
Beste,
Indien u graag een originele misviering wenst, mag u ons altijd contacteren. Wij zijn een koppel van 25 en 30 jaar en zingen met muziekbanden (=instrumentale versies/cd). Duetten, maar ook solozang, eigentijds/pop/klassiek ... u vraagt ... wij draaien.
Wij kunnen u dus live-zang aanbieden, maar geen live-muziek. Meestal hebben wij met de installaties en de micro's van de kerk/kapel/voldoende...geen gesleur van instrumenten, ... dat dus ook de kostrprijs drukt.
Maak gerust vrijblijvend een afspraak.
Groetjes,
vervoort130@hotmail.com
|
|
Karel
|
29-12-2007 17:33:17
Beste Dorien,
http://www.kikislounge.be Daar vind je alle info over Kiki's Lounge. Met gitaar en zang brengen we een zeer uitgebreid repertoire.
Groeten, Kiki
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
7-1-2008 22:42:50
Hallo Dorien,
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Als je geïnteresseerd betn kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
Ilse
|
11-1-2008 9:19:57
Dag Dorien,
Wij wonen achter den hoek ;-)
Kijk eens op www.yune.be ! Ofwel trio ofwel enkel gitaar en zang. Suggesties voor nummers meer dan welkom trouwens !
Groetjes,
Ilse
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|