Terug naar overzicht
Céline,wij hebben de Marquette in overweging genomen, maar hebben dit om twee redenen dan toch van ons lijstje geschrapt:- We konden nog geen reservatie voor 2009 doen (pas vanaf februari / maart 2008) --> vonden we te riskant.- Vrij duur, en wij vonden het de meerwaarde niet waard, omdat het nu ook niet echt een unieke locatie is.Ik ben daar lang geleden wel naar een trouw geweest, en alles was dik in orde! Qua eten is het er top, daar mag je zeker van zijn. Het staat er ook gekend voor. Het interieur is heel stijlvol.Enige minpuntje dat wij bij ons bezoek vonden. De dame wist niet meer voor wat we kwamen (hadden de dag ervoor wel telefonisch met haar overlegd), en ze werd pas vriendelijk toen ze wist dat we beiden een deftige job hadden.... Vonden we nogal een afknapper.Groetjes,Karolien.23/5/2009
Hallo Céline, de Marquette is idd wel mooi maar ik was nu niet overdonderd van de zaal. Al eens aan de Cortina gedacht? Wij zijn daar al naar enkele trouws geweest en trouwen er nu zelf ook. Dit is van hetzelfde als ik me niet vergis. Daar zal je heel vriendelijk ontvangen worden (als je vraagt naar Pascal) Die zaal vind ik persoonlijk mooier dan de Marquette. Die zaal bevindt zich in Wevelgem.Veel succes met de zoektocht!Groetjes!
Ik ken persoonlijk de bazen. Heb er zelf al slecht mee gevaren! Na je rug zetten ze bv. meer flessen wijn of champagne op de rekening. En ja, de Cortina is van dezelfde bazen.
HalloJa de bazen vallen daar niet mee maar in de cortina is de manager echt wel vriendelijk hoor. Er staat hier verder ook nog een bericht over de Cortina. Zeer positief.Groetjes