TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
23-5-2010
|
18-12-2007 16:21:20
Ik heb net hetzelfde ervaren, toen ik ben meegegaan voor de pasbeurt van mijn beste vriendin (was getuige). De verkoopster was alles behalve vriendelijk en alles was te veel... Ketting halen, sluier halen, schoenen halen... het was allemaal met een diepe zucht.
Ik dacht toen dat het was omdat we met te veel waren: de mama, schoonmoeder en de 2 getuigen waren mee. Maar daar ligt het niet aan!! Blijkbaar word je de eerste keer behandeld als een prinses, en eens het geld is uitgegeven word je een nummertje. Ze staan er om bekend, heeft mn vriendin toen gezegd. Collega's van mij hebben het ook al gezegd.
Alleen al om die reden ga ik niet naar Pierre-Yves gaan. Ondanks het feit dat ze een heel goede naam hebben, maar zoals je zegt, zo behandel je de mensen niet!
Het ligt dus zeker niet aan jou! Misschien de volgende keer expliciet zeggen dat je die verkoopster niet wil!
Succes!
Groetjes, Karo.
|
|
Stephanie
12-4-2008
|
18-12-2007 16:34:11
ik heb mijn eerste pasbeurt bij pierre-yves in februari, mag ik eens weten over wie jullie het hebben? een omschrijving? dat ik mij kan voorbereiden.
groetjes,
Stephanie 12.04.2008
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
18-12-2007 18:05:29
Ik ben er al 2x geweest. 1ste x gewoon passen,2de x een kleed besteld. Tot nu toe is alles goed verlopen, ze waren vriendelijk vond ik. In mei moet ik terug voor een 1ste pasbeurt...kbegin nu toch wel ff te stressen! Ik vrees dat ik mij niet zou kunnen inhouden om beleefd te blijven als ze mij zo zouden behandelen. kDenk niet dak dan nog zin zou hebben om daar mn kleed te kopen. Jammer genoeg heb ik al een groot voorschot gegeven en kdenk niet dat je dat dan zou terug krijgen. Op hoop van zegen dan maar...
|
|
Evelien
|
18-12-2007 18:28:36
als het inderdaad telkens die ene verkoopster is, dan zou ik daar toch ook om vragen. Enig idee hoe die noemt of hoe die eruitziet?? Ik zou daar namelijk ook heel graag gaan kijken... durf al niet meer zo goed maar tis de enige waar ik voorlopig al iets gezien heb dat ik mooi vind... (op de site, ben er nog niet binnen geweest)
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
18-12-2007 23:56:07
Ik ben ook al voor de eerste keer geweest. Had toen een zeer vriendelijke verkoopster. De volgende keer moet ik gaan in maart. Ben eens benieuwd hoe het dan zal zijn. Maar ik kan wel zeggen: mijn zus en ik zijn niet op ons mondje gevallen. Denk zelfs dat ze het bij mij zus niet zouden moeten proberen om zo boertig te doen. Vandaar dat ik haar ook weer mee neem.. Weet je, ik denk he, dat je er te veel mee laat spelen in de winkel. Laat eens horen dat jij de klant bent!!!! Zij moeten niet onbeleefd doen. Jij kan dat ook best!! Van mij zouden ze nog niet vanaf zijn!!
Succes nog
Lieselot
|
|
Laurie
|
19-12-2007 7:15:22
Hey,
Ik zou juist denken dat ze heel vriendelijk zouden zijn als je met een cameraman voor een tv-programma komt. Uiteindelijk is dat voor hen gratis reclame en ze zouden dan toch hun beste kant mogen tonen. Heel vreemd! En dom!
Groetjes,
Laurie
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-12-2007 8:06:46
@evelien: er staan idd heel mooie kleedjes op de site! Je moet je niet laten afschrikken door een enkele negatieve reactie.. misschien had die verkoopster gewoon haar dag niet? Vraag dan gewoon een andere!
|
|
Melissa
12-1-2008
|
19-12-2007 10:01:39
De eerste keer was het ook een zeer vriendelijke verkoopster, daar was ik dan ook vol lof over. De camereman zei achteraf ook dat dit de eerste winkel was waar ze zo werden behandeld (ze volgen 16 koppels)... meestal doen ze extra hun best voor de gratis reclame. Mijn vriend zei meteen toen hij buitenkwam: "Was dit de eerste keer geweest dan hadden we hier zeker niet gekocht". Ik laat mij normaal ook niet echt doen in een winkel aangezien ik hier in mijn winkel ook wat haar op mijn tanden moet hebben. Sommige klanten zouden anders echt met je voeten spelen. Ik dacht echter dat het misschien aan mij lag, dat ik de enige was die vond dat haar gedrag echt bot was. Ik ben namelijk de laatste tijd wat overstressed (diarree, hoofdpijn, overgeven al meer dan 2 weken.. en krijg er pilletjes voor).Ik vind het wel ambetant om een andere verkoopster te vragen op voorhand... stel dat het toch de bazin is. Ik wil niet voorhebben dat mijn kleed scheef is of te kort 5dagen voor de trouw want dan kan ik nergens anders nog een ander vinden. Als het echter terug zij is bij mijn laatste pas en ze is terug zo bot ga ik het toch zeggen hoor. Het gaat hem hier niet over een kleine uitgave é, dit is iets dat ge maar 1x in u leven aan een kleed uitgeeft en ik vind dat daar wat service mag bijzijn + dat je niet mag opgejaagd worden tijdens het passen. Ben blij dat jullie dat ook zo vinden.
Melissa
|
|
katleen
2-8-2008
|
19-12-2007 21:49:41
Hoi, Ik ben er vorige maand geweest en had een zeeeer vriendelijke verkoopster(jonge lieve dame). Volgende week moet ik voor mijn maten gaan, hopelijk heb ik terug dezelfde mevrouw. Wil je eens een beschrijving geven van die ambetante zodat ik op voorhand weet wat me te wachten staat...
|
|
katleen
2-8-2008
|
19-12-2007 21:49:58
Hoi, Ik ben er vorige maand geweest en had een zeeeer vriendelijke verkoopster(jonge lieve dame). Volgende week moet ik voor mijn maten gaan, hopelijk heb ik terug dezelfde mevrouw. Wil je eens een beschrijving geven van die ambetante zodat ik op voorhand weet wat me te wachten staat...
|
|
katleen
2-8-2008
|
19-12-2007 21:50:11
|
|
Karolien
23-5-2010
|
20-12-2007 11:09:25
@ Katleen,
ik weet begot niet meer hoe die dame eruit zag, is ondertussen al een tijdje geleden.
@ Melissa, ik vind persoonlijk dat je (op voorhand) wel kan vragen naar een andere verkoopster, zelfs al zou het de bazin zijn. Hangt ervan af hoe je het vraagt he! Ik zou mij daar nu eens niets van aantrekken. Ik zou ook niet vrezen dat ze je kleed verkeerd zouden afwerken hoor (maar kan angst wel begrijpen), dat is pas echt slechte reclame voor hen, en dat kan geen enkele winkel (zelf Pierre-Yves niet) zich veroorloven!! Zou ook beetje zielig zijn. Je hebt alvast één voordeel, alles staat zo ongeveer op video, dus genoeg bewijs voor achteraf! :-)
Jij bent de klant, en de klant is koning! En je betaalt genoeg geld om behandeld te worden zoals een prinsesje op ELKE pasbeurt.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|