TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ines
3-10-2008
|
19-12-2007 9:08:02
Hey Dorien,
Eigenlijk speelt het voor het kiezen nog niet zo'n rol, maar hou er gewoon rekening mee dat je misschien een tijdje in je ondergoed staat als een kleedje niet past (dan blijft het gewoon open staan) of te groot zou zijn (dan zakt het af). Doe dus ondergoed aan waar je je goed in voelt, als het kan zonder bandjes, da's gewoon makkelijk, maar is geen vereiste.
Mijn haar is wat dat betreft heel makkelijk: ik heb een kort kopje, dus daar kan ik weinig variatie in brengen... maar zelfs met lang haar speelt het weinig mee. Het hangt nl. (waarschijnlijk toch) van het soort kleed af, hoe je op je trouwdag je haar zult doen.
En schoenen zijn ook niet van belang: je zal er grotendeels op je sokken lopen. Schoenen spelen pas een rol bij je eerste pasbeurt omdat het kleed dan in lengte moet aangepast worden aan je trouwschoenen. Misschien kleine tip: doe schoenen aan waar je kousen (geen nylons) aandoet. Niet alle winkels hebben tapijt en op blote voeten kan dat heel koud worden... En zelfs met tapijt, heb je winkels waar de speldjes op de grond liggen en dat lijkt me niet aangenaam om in te trappen... ;-)
Voor de rest: geniet ervan zou ik zo zeggen!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Nina
16-8-2008
|
19-12-2007 11:06:29
Pas als je de jurk gekozen hebt en voor de eerste echte pasbeurt gaat, moet je de schoenen en lingerie aandoen die je op de trouw gaat dragen. Dat is nu dus niet belangrijk.
Hou er rekening mee dat de verkoopster de hele tijd mee in het pashokje staat, dus zorg er inderdaad voor dat je geen versleten of té sexy ondergoed aanhebt (haha). Ik had gewoon bandjes, maar het is misschien inderdaad slimmer om een bh zonder bandjes aan te doen...
Ik kreeg ik de winkel 'pas-schoenen' aan, omdat de verkoopster vond dat je dan een completer beeld kreeg van de jurk. Ik heb ze uitgedaan want ik vond ze vreselijk lelijk en kreeg zere voeten.
Vertel de verkoopster wat je mooi of lelijk vindt, en wat voor trouwfeest jullie doen (formeel, informeel, klassiek,...)
Veel succes!
liefs
Nip
|
|
annelore
19-9-2009
|
19-12-2007 11:22:28
Het is ook makkelijk om zo weinig mogelijk juwelen te dragen. Ik had er niet aan gedacht en bleef met armbandjes en kettingen overal haken :-)
Veel plezier!
|
|
Ines
3-10-2008
|
19-12-2007 13:39:44
Ikke weer... Ik heb sowieso niet veel juwelen aan overdag (alleen horloge, twee ringen en eventueel een ketting), maar had om te passen wel speciaal mijn Evenstar uit Lord of the Rings aangedaan. Zou die graag bij mijn kleed willen dragen en moest toch kijken of dat mooi was of niet...
Maar 't is inderdaad zo dat je met al die juwelen wel eens zou kunnen blijven haken in al die onderrokken...
Maar, nogmaals, geniet er in ieder geval van! Ines 3/10/2008
|
|
annick
14-6-2008
|
19-12-2007 16:31:14
hoi,
Mijn eerste pasbeurt is 14 dgn geleden. Was ook enorm zenuwachtig maar het is nie 100 % maar 200% meegevallen. Ik had gewone lingerie aan maar kreeg van de verkoopster een bh zonder bandje. heb van de verkoopster ook schoenen aangekregen en die zaten zo goed dat ik direct de schoen erbij heb gekocht. Trouwens ook de bh. Ze hadden mij als tip gegeven ga zeker me u kleed zitten om te voelen dat het dan ook goed zit. Geniet er maar van en je krijgt een waauw gevoel bij u super kleedje.
Groetjes 14/06/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|