Terug naar overzicht
Beste Tim, mag ik u het volgende aanbieden? - Alle muziek via videoclips geprojecteerd op scherm! (of zonder zoals gewenst en naar prijs) - Openeningsdansen geprojecteerd op scherm!- 20.000 muziektracks in stock, 1000 videoclips, elke stijl (van oldies tot electro)!- Gestuurde DMX en retrolichtshow!- Geen overuren of verplaatsingskosten, we rijden overal naartoe! - Vastleggen op DVD van het feest via camera, reportages!- Scherpgeprijsde "all-in pakketten", kijk in onze "shop"!- Verwen tijdens uw feest de gasten met eigen foto's en/of videobeelden (of flash/powerpoint,text on the fly enz)! - Eigen playlisten? Wij werken het samen uit.- Andere ideeën?...Vul zelf aan en mail of bel het door.www.discovideo.be mail: info@discovideo.bemet vriendelijke groet, Rik
In tegenstelling tot Rik kan ik alleen dj'en en platen aan elkaar mixen. En heb ik nog enkele data in juni vrij.cheers, dj lebart
Hallo,Wij hadden een dj van deejays in lokeren (www.deejaysdiscobars.be ) en wij waren er heel tevreden over. Ook heel betaalbaar!groetjes,Chantalgetrouwd op 01.09.07
Hallo Tim en LotteProbeer eens Disco Flash - zeker niet duur - vaste prijs - en ambiance verzekerd ! Eventuele combinatie DJ en fotograaf mogelijk...MvgHout1234@hotmail.com
Beste Lotte,Tim,Met enige fierheid stel ik jullie op deze rubriek onze eigen website voor,www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk.Mvg Dierk Van Paemelen