Terug naar overzicht
hela, ik heb ook half belgie afgezocht naar iets origineels!In lummen zat wel een mooie hoeve, maar die was geloof ik heel heel duur.succes! en laat weten wat het geworden is, ben benieuwd!
Hey!Hangt er een beetje vanaf welke regio dat je juist zoekt (en het budget natuurlijk).Er zijn de grotten van Kanne (dat ligt tussen Tongeren en Maastricht), het Dennenhof in Bokrijk, Kasteel Wurfeld (in Maaseik), Stiemersheide (golfhotel in Genk), WPC in Hoeselt,...Je ziet, ideetjes genoeg... (ben namelijk zelf ook aan het wachten op m'n aanzoek... hi hi - wie weet wat de Kerstman brengt)Succes ermee!
Bedankt voor de snelle antwoorden! Heb alle locaties om informatie gevraagd. Het is een moeilijke zoektocht, want zou graag een locatie vinden waar je én buiten kan feesten, én zelf voor catering kan zorgen (vrienden van ons doen dit) en dat is precies toch niet zo evident... Dus alle tips zijn welkom!! Bedankt!!
Wij trouwen in het speelhof in sint truiden, hele mooie grote schuur, en ook nog een kasteel aan, waar wij eventueel onze receptie gaan doen. Je kan er ook buiten vanalles doen. Ik weet niet of eigen catering toegestaan is, wij werken met de kok van daar, maar prijzen vallen goed mee, en de mensen daar zijn super vriendelijk!