Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele locatie (schuur, loft, hoeve...) gezocht!

19-12-2007 19:19:57
Hoi! Wij zijn op zoek naar een mooie en originele locatie om te trouwen. Liefst geen traditionele zaal, maar een hoeve, schuur of industriele loft ofzo met een grote tuin, waar we zelf voor catering kunnen zorgen. Iemand ideeën of ervaringen op dit vlak? We zijn op zoek in omgeving Limburg! Alvast bedankt en groetjes!!

cecilia
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 878

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-12-2007 21:11:10

hela, ik heb ook half belgie afgezocht naar iets origineels!
In lummen zat wel een mooie hoeve, maar die was geloof ik heel heel duur.
succes! en laat weten wat het geworden is, ben benieuwd!

Els

Meld misbruik19-12-2007 21:33:18

Hey!

Hangt er een beetje vanaf welke regio dat je juist zoekt (en het budget natuurlijk).

Er zijn de grotten van Kanne (dat ligt tussen Tongeren en Maastricht), het Dennenhof in Bokrijk, Kasteel Wurfeld (in Maaseik), Stiemersheide (golfhotel in Genk), WPC in Hoeselt,...

Je ziet, ideetjes genoeg...

(ben namelijk zelf ook aan het wachten op m'n aanzoek... hi hi - wie weet wat de Kerstman brengt)

Succes ermee!

cecilia
2-8-2008
 Meld misbruik20-12-2007 16:52:15

Bedankt voor de snelle antwoorden! Heb alle locaties om informatie gevraagd. Het is een moeilijke zoektocht, want zou graag een locatie vinden waar je én buiten kan feesten, én zelf voor catering kan zorgen (vrienden van ons doen dit) en dat is precies toch niet zo evident... Dus alle tips zijn welkom!! Bedankt!!

Katelijn
15-10-2008
 Meld misbruik21-12-2007 12:04:30

Wij trouwen in het speelhof in sint truiden, hele mooie grote schuur, en ook nog een kasteel aan, waar wij eventueel onze receptie gaan doen. Je kan er ook buiten vanalles doen. Ik weet niet of eigen catering toegestaan is, wij werken met de kok van daar, maar prijzen vallen goed mee, en de mensen daar zijn super vriendelijk!

peter

Meld misbruik2-1-2008 22:05:50

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...