Terug naar overzicht
Hallo..........Vanwaar ben je ? en waar geef je je feest ?groetjes
wij wonen in antwerpen stad maar zijn niet erg plaatsebonden voor een feest: het mag zowat overal in vlaanderen zijn. als 't maar dik in orde is!
hey vaness, wij doen ook een breughel met onze trouw. we hebben een slagerij gevonden die alles verzorgt. we betalen 11 euro pp en daar zit in:gebakken rundsrosbief,gebakken varkensgebraad,rauwe ham,breughelkop,gebakken kippenboutje,boerenpatee,konijnenbil met pruimen,witte pens en bloedworst,vleesbrood,beenhesp,soep van de dag en als dessert rijstpap en vlaai.je krijgt dus veel voor een goeie prijs. we hebben er eens een barbeque van gedaan en die was echt lekker. als je 1.5 euro meer betaalt pp dan brengen ze servies mee en doen ze ook de opruim en afwas. indien je meer wil weten:slagerij-vleeshal filip,korte heesdonkstraat 1,waasmunster , tel:03/772.70.66succes ermee
ah ja ...daar zit natuurlijk ook brood , kriekskes en appelmoes in. was ik vergeten te vermelden.groetjes
hoi vanessa,deze zomer trouwde een vriendin van me en zij deed ook een breughelmaal!Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit zo'n leuk trouwfeest meegemaakt! twas fantastisch. Lekker eten, iedereen kan kiezen wat hij/zij zelf lust, als je nog eens wil gaan kan je...superformule. Moest het van mij alleen afhangen deed ik het ook voor mn huwelijksfeest, maar mijn vriend heeft het liever "klasiek".Maar een breughelmaal vind ik een superformule.En als het in de herfst of winter is kan je gerust een paar soepjes bij het buffet plaatsen...lekker!veel succes