TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
betsy
6-6-2008
|
21-12-2007 21:43:46
hoi romina, zeg...waarom huur je geen jurk? zo zal je het beste koopje doen vrees ik... als je alles zelf betalen moet...en er achteraf niks meer aan hebt...denk ik dat dit wel een oplossing is voor je. bij sofie in deinze verhuren ze bruidskledij www.sofie.be succes...en niet getreurd...
|
|
romina
27-6-2009
|
21-12-2007 21:56:03
Heb er ook al aan gedacht om een kleed te huren maar ben beetje bang, moest er iets aan stuk gaan of vuil zijn. wat dan?
|
|
evelien
|
23-12-2007 17:19:40
hallo,
ik heb hier een bruidsjurk te koop voor 200€. heb ze nog niet gedragen. heb ze op maat laten maken, toen ze aankwam was ze mij net gepast en intussen ben ik wat aangekomen en kan ik er niet meer in. ikzelf ben 1 meter 80 groot en weeg 57 kg. indien je geintereseerd bent stuur ik je graag enkele foto's door.
groetjes evelien
|
|
evelien
|
23-12-2007 17:19:55
hallo,
ik heb hier een bruidsjurk te koop voor 200€. heb ze nog niet gedragen. heb ze op maat laten maken, toen ze aankwam was ze mij net gepast en intussen ben ik wat aangekomen en kan ik er niet meer in. ikzelf ben 1 meter 80 groot en weeg 57 kg. indien je geintereseerd bent stuur ik je graag enkele foto's door.
groetjes evelien
|
|
evelien
|
23-12-2007 17:20:14
hallo,
groetjes evelien
|
|
evelien
|
23-12-2007 17:20:27
hallo,
groetjes evelien
|
|
romina
27-6-2009
|
23-12-2007 17:47:58
Bedankt voor je reactie, je mag me zeker enkele foto's doorsturen. Je weegt ongeveer even veel als mij maar bent 11 cm groter, dus in verhouding zal je veel slanker zijn dan mij.
romina_vandenborne@msn.com
|
|
Karen
13-9-2008
|
24-12-2007 15:23:20
Hey Romina!
Ik trouw op 13 september en was ook een beetje bang voor de prijs van de trouwkleren. Maar ik heb een winkel gevonden waar ze trouwkleedjes verkopen aan een heel goedkope prijs (rond 500 Euro), en daar ga ik op 5 januari naartoe. De winkel is in Eigenbrakel en heet Clair de Femme; hun hele collectie staat op het Internet (www.clairdefemme.be ). Misschien kan je daar ook eens kijken ...
Veel succes met je zoektocht en geniet ervan!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|