TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ines
3-10-2008
|
21-12-2007 9:51:33
Wauw Dorien,
Een heel mooi kleedje! Ik had er al eens wat kleedjes van gezien in bruidsmagazines, maar kende het merk niet. Ik vond persoonlijk dat ernaast, die Henriëtte wel mooi, maar 't is toch iets anders geworden...
Waar heb je je kleedje gevonden??
Ik heb het mijne zaterdag (25/12) gevonden bij Boetiek Maya in Hemiksem en aangezien ik pas begin oktober trouw, is mijn eerste pas pas (haha) op 9 augustus!!
Veel succes in ieder geval al kan het met dat kleed eigenlijk niet stuk!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Kim
7-5-2013
|
21-12-2007 9:55:05
Ewel hé, tis hééééél schoon!!!! Echt waar, magisch gewoon, je zal stralen :-)
|
|
Evelien
|
21-12-2007 10:55:59
Is inderdaad een heel mooi kleedje en er staan nog wel enkele mooie kleedjes op die site, toch bij die collectie, die andere vind ik nogal zwaar. Waar heb je dit gevonden?? In Welle, zoals op de site of zijn er nog andere winkels waar ze dit verkopen? Nu is welle natuurlijk niet zo heel erg ver voor mij maar tis makkelijk als ze dat ook in andere winkels hebben, kwestie van niet overal te moeten gaan passen hé :-)
|
|
dorien
|
21-12-2007 12:29:41
hey evelien
ik heb mijn jurk in Nederland gevonden...
kijk op www.bruidssluier.nl ; ik ben nadien op de site van de verdeler jarice uitgekomen en heb daar de foto gevonden. Ikzelf ben niet uit de buurt van Welle (ken het zelfs niet) :o)
misschien moet je zelf eens contact opnemen met de mensen van jarice. Ik weet wel niet of zij zelf die jurken verkopen. Zijzijn enkel de verdelers denk ik, maar het kan nooit kwaad hé misschien helpen ze je wel aan een verdeelpunt in België?
groetjes!
|
|
Angela
21-6-2008
|
21-12-2007 14:42:48
kan maar één woord zeggen... WAW!!
Angela 21/06/2008
|
|
silvy
4-4-2008
|
21-12-2007 21:16:21
Mooooooooooi!
Groetjes, Silvy
|
|
christine
10-9-2008
|
29-12-2007 14:10:24
Dorien, dat is on-ge-loof-lijk mooi!!! heb op die site nog enkele mooie kleedjes gezien! Waar te koop??
|
|
dorien
|
29-12-2007 15:20:01
dag Christine,
ik heb mijn jurk in Nederland gevonden (woon niet ver van de grens) bij "bruidssluier". Kijk eens op hun website, ze hebben nog enkele andere merken.
www.bruidssluier.nl
Ze zijn daar echt héél vriendelijk.. ze verkopen trouwens ook jurken aan lagere prijzen de 'aanbiedingen'. Ze hebben verschillende prijsklasses hoor!
Een verkooppunt in België weet ik helaas niet...
groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|