Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

22-12-2007 12:51:24
Hallo,
Wij trouwen op 16/08/08 en nu wou ik vragen wanneer we best zouden beginnen kijken voor de trouwringen? Is het nu nog te vroeg of wanneer gaan jullie eens aan kijken?

Kelly

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 633

karolien
8-8-2008
 Meld misbruik22-12-2007 13:04:35

Hey Kelly, wij trouwen op 08/08/08 en gaan begin juni onze ringen bestellen.In principe hebben de juweliers de ringen na bestelling binnen de 14 dagen bij hun in de winkel.Wij zijn vorige maand bij de juwelier een kijkje gaan nemen om een idee te krijgen van de modellen en het materiaal, dienst na verkoop,enz.Zo hebben we toch al een idee en de nodige info.

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik22-12-2007 13:04:40

Hey,

wij trouwen op dezelfde dag... :)

Wij gaan wss in de solden eens kijken of er promoties zijn nu in januari!

Groetjes,
Sofie

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-12-2007 13:52:31

Solden op trouwringen zijn idd vaak in januari.
Best bestel je je ringen 3-4 maanden opvoorhand. Ook laat je ze best een paar weken voor de trouw leveren zodat je ze nog is gaan passen. Je weet maar nooit dat de maat toch niet goed is!!
En ik spreek hierin helaas uit ervaring. 2weken voor onze trouwen bleek dat de juwelier/goudsmid onze maten had omgewisseld!!!! Ze hebben dat dan wel heel snel terug kunnen aanpassen!! Ik was om te ontploffen!

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-12-2007 13:52:45

Solden op trouwringen zijn idd vaak in januari.
Best bestel je je ringen 3-4 maanden opvoorhand. Ook laat je ze best een paar weken voor de trouw leveren zodat je ze nog is gaan passen. Je weet maar nooit dat de maat toch niet goed is!!
En ik spreek hierin helaas uit ervaring. 2weken voor onze trouwen bleek dat de juwelier/goudsmid onze maten had omgewisseld!!!! Ze hebben dat dan wel heel snel terug kunnen aanpassen!! Ik was om te ontploffen!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 10:13:52

Hey,
Ik ken persoonlijk een juwelier en zij zegt dat je ten laatste 1 maand voor de trouw moet bestellen. En dit om omruilingen nog mogelijk te maken.

Ze zegt ook dat je niet altijd kan gaan passen voor trouwringen. Je moet rekening houden met volgende zaken:
- ga ze niet passen wanneer je handen net uit het water komen.
- ga geen ringen passen als het buiten heel erg koud is, maar ook niet wanneer het heel erg warm is.

Voor- en najaar zijn dus de beste periodes en dit opdat je ring altijd zou passen. Bij bovenstaande situaties zijn je vingers net heel er gezwollen of erg gekrompen. En dan kunnen ringen gaan knellen of afvallen.

Veel succes nog.

Gerlinde

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 11:54:04

Hallo,

Wij trouwen ook op 16/08/08 !!!
Ik denk dat wij gaan kijken in maart - april ergens.
Ik vind de ringen 1 van de moeilijkste dingen om te kiezen. Ben heel allergisch en heb in 2 winkels een ring gekocht 'om te proberen' om te zien of ik niet allergisch reageer. Maar vind dat ze een beetje tegenvallen. Op de ene reageer ik gigantisch hard, de andere (mijn verlovingsring) die is na enkele maanden al gaan verkleuren)... . Ik zou het dus totaal niet weten waar ik zou moeten gaan.

alle tips in de omgeving Sint - Truiden en Hasselt zijn dus meer dan welkom!

groetjes aan iedereen!!!

Marijke

ruth
31-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 14:05:37

Wij trouwen ook op 16/08/2008!
wij hebben onze trouwringen al gekocht omdat we een juwelier in Herentals tegenkwamen die uitverkocht: -50% op alle trouwringen. Ik heb een prachtexemplaar gevonden! De winkel heet Rolupo, vriendelijke verkoopster en enkele weken gelden nog redelijk veel keuze!

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 22:30:33

Wij trouwen op 08/08/08, maar de ringen zijn al wel even in "voorbestelling". De ringen zijn al besteld, maar de juwelier heeft de bestelling nog niet doorgegeven aan de fabrikant. In maart is de nieuwe collectie uit, en als we nog van gedachte willen veranderen, dan mag dat nog. Anders gelden de prijzen van enkele maanden geleden (wat met de stijgende goudprijzen toch nog wel een verschil kan maken).

Veel zoekgenot!
Karlo
www.080808.tk

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik24-12-2007 9:35:05

hallo,

wij trouwen 12-09-08 en we hebben de ringen al op papier laten zetten. de juwelier gaat er 3 maand overdoen om ze effectief te kunnen maken. dus we zijn wat vroeg aan lol

groetjes cindy

an
26-9-2008
 Meld misbruik26-12-2007 15:51:33

hallo

wij trouwen in september en wij hebben onze ringen al.wat gedaan is is gedaan.

groetjes

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik27-12-2007 13:29:48

Als je voor gouden ringen (wit goud of geel goud) kiest kun je best zo vlug mogelijk de ringen kopen. Wij hebben onze ringen dit weekend gekocht en we trouwen pas in mei volgend jaar. De prijs van het goud stijgt namelijk sterk de laatste jaren. Als je ze nu al bestelt, betaal je ook de goudprijs van nu, want binnen enkele maanden kan de goudprjs nog meer stijgen, er is trouwens niets meer die afslaat, alles wordt duurder. We zullen ze wel laten bewaren bij de juwelier. Die vertelde ons dat ze reeds trouwringen had liggen voor koppels die pas in 2009 trouwen. veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...