TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laurence
2-5-2008
|
22-12-2007 14:50:15
Beste Julie,
Wij zijn er in juli naar een huwelijksfeest geweest. Het eten was zeer lekker maar de bediening gebeurde veel te streng. Na een aantal gangen voelden we ons allerminst nog op ons gemak. Blijkbaar staat Salons Mimosa daarvoor gekend.
Mvg, Laurence
|
|
Laurie
|
22-12-2007 19:21:32
Hey,
Ik heb tijdens onze zoektocht naar een zaal gebeld naar Mimosa voor een afspraak en aan de telefoon werd ik alleminst vriendelijk onthaald. Ik heb de afspraak (die pas een maand later kon doorgaan!) later dan ook afgebeld en heb een andere zaal gekozen.
Wij trouwen in mei in zaal Caipirinha in Merelbeke. Daar werden we wel heel vriendelijk verwelkomd!
Groetjes,
Laurie
|
|
Caroline
15-9-2007
|
22-12-2007 20:56:38
Wij zijn daar vorig jaar ook gaan informeren, we werden, integenstelling tot wat hierboven werd gezegd, zeer vriendelijk onthaald. Het leek ons heel professioneel. Enige nadeel was dat de kleine zaal, die wij zouden gebruiken, geen ramen had, daarom hebben we voor een andere zaal gekozen. Als we echter in de winter of het najaar getrouwd zouden zijn, dan hadden we waarschijnlijk wel voor hen gekozen.
|
|
dierk
|
22-12-2007 21:03:11
Beste Laurie,
Prachtige keuze de Caipirinha Merelbeke,uitstekende bediening,enorm lekker eten,enorm vriendelijk personeel,warme zaal, en je bent er geen nr..., wij komen er oneindig veel...worden er trouwens enorm aangeprezen door de uitbaters...veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk.Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
Sofie
13-9-2008
|
23-12-2007 18:47:42
Hallo
Wij wonen in eeklo en wij doen ons feest niet in de Mimosa. Idd de vriendelijkheid laat soms te wensen over. Wij geven ons trouwfeest in Ten Dauwe in Aalter. Onthaal was perfect en ben daar al naar enkele feesten geweest en de bediening was schitterend.
Groetjes
|
|
Annelies
26-7-2008
|
24-12-2007 9:16:30
Hoi,
wij zijn er al naar een drie tal feesten geweest(oa huwelijk schoonzus) en ook mijn ouders hebben er hun 25 jarig huwelijk gevierd. Zelf geven wij ook ons huwelijksfeest daar. Heb er nog nooit negatieve zaken ervaren en het eten is er voortreffelijk maar dit is natuurlijk ieder voor zich. Ik zou zeggen niet twijfelen!
Annelies 26/07/08
|
|
Marie
5-10-2008
|
28-12-2007 19:06:36
Mijn vriendin trouwt er ook op 5 juli. Geen idee of het er goed is, maar als ze er voor gekozen heeft vermoed ik van wel...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|