TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
7-5-2005
|
24-11-2004 8:02:16
Hoi,
Wij hebben hem geboekt. Bij ons lag de keuze heel snel vast omdat ik weet dat hij heel goed draait en natuurlijk ook omdat ik hem persoonlijk ken en weet wat we kunnen verwachten.
Groetjes,
Sofie (07-05-2005)
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
24-11-2004 8:05:35
Hey Sofie,
Wij hebben hem ook geboekt hoor! voor 2-7-2005 ... maar gezien je hem kent heb je misschien tips! Kan je op voorhand een beetje de muziekkeuze bepalen ? Bijv. geen hoempapa of plopdans of K3 evenementen ...
Bedankt voor je berichtje en een dikke proficiat!
|
|
Sofie
7-5-2005
|
24-11-2004 13:26:22
Ik ken hem van vroeger, maar we waren elkaar wat uit het oog verloren. Het gekke is, dat mijn verloofde altijd zei hoe goed hij het trouwfeest van zijn neef vond (zijn al jaren getrouwd) en vooral de muziek, en achteraf bleek dat hij daar ook gedraaid had. Dus onze keuze was heel snel gemaakt. Wij gaan ongeveer een maand vooraf de muziek bespreken, en het verloop van de avond, en ik ben er zeker van dat hij rekening houdt met jullie keuzes en muzieksmaak.
Sofie
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
24-11-2004 13:28:12
Ik vind het heel leuk! Zijn dj-sets op de présoirée elke woensdag zijn ook super dus we twijfelden niet echt ... gewoon effie checken he!
xx
|
|
Sofie
7-5-2005
|
24-11-2004 14:05:11
Het wilt lukken dat ik hem vorige week nog een mailtje heb gestuurd ivm die presoiree avonden, want wij willen ook wel eens gaan ... en dan kan ik hem ook nog eens zien. Ik ken hem van tijdens mijn studententijd en toen ik mijn vrienden vertelde dat hij kwam draaien op onze trouw, waren die heel enthousiast omdat ze hem dan ook nog eens kunnen zien en omdat ze weten dat hij goed draait.
|
|
marino
|
24-11-2004 19:35:54
Wanneer een dj niet de muziek mag draaien die hij vind dat goed is voor het publiek ben je verkeerd bezig. Dan gaat er veel van het volk dat je vraagt ontevreden zijn en gaat de dj een slechte naam hebben. Daarbij komen de mensen zelf de dj te oren afzagen om de plopdans te draaien.
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
25-11-2004 7:03:17
Marino,
Bedankt voor je welgemeende commentaar hoor ... maar in overeenkomst met de dj wordt de muziek gespeeld die een fuif kan creeeren ... gene Plopdans (er zijn geen kinderen bij) ... wel eighties muziek en hedendaagse fuifmuziek ... dat is de bedoeling! Hans draait zijn genre muziek en ongeveer een maandje vooraf worden een aantal nummers afgesproken die we graag die avond hadden gehoord! Waarom zouden we dan verkeerd bezig zijn vraag ik me af? Juist weldoordacht ...
|
|
Sofie
7-5-2005
|
25-11-2004 7:08:10
Uiteraard is het de bedoeling dat een DJ inspeelt op het publiek en dat de muziek gevarieerd is voor iedere leeftijd. Je moet een DJ zijn werk laten doen en niet op voorhand heel de avond zelf samenstellen. Maar ik vind wel dat wij, als koppel, op voorhand mogen vragen om een paar nummers te spelen, die we zeker die avond willen horen, het gaat tenslotte om ONS trouwfeest. Maar daar maak ik me geen zorgen over ...
|
|
marino
|
25-11-2004 20:25:25
Je hebt helemaal gelijk dat je nummers op voorhand moet kunnen aanvragen. Je hebt ook gelijk dat je zegt tegen de dj wij willen geen plop of macarena want dan weet hij al welke richting hij uit moet. Maar dan de avond zelf na een tijdje wordt de favoriete muziek van het huwelijkspaar gedraaid jong en fris en dansbaar! Dan pas begint de ellende voor de dj want er zitten natuurlijk oudere mensen zoals opa en oma en nonkel en tante en dan zit er dan altijd wel een kwalijke tussen die naar de dj toestapt en zegt ga je nu eindelijk ook eens wat draaien voor de ouderen want zie je het niet dat hier ook een hele boel oudere mensen zitten!!! Sommige zijn dan echt niet redelijk. Dan moet de dj eerst gaan vragen aan het huwelijkspaar of het mag! Meestal geven die dan wel toestemming maar intussen wordt de dj scheef bekenen door een deel van het publiek. En ik kan je vertellen dat dit echt geen pretje is. De mensen zullen achteraf veel meer boffen met het huwelijksfeest alzo wel jong en oud zich hebben geamuseerd. Natuurlijk kan je zelf beslissen dat je je daar niks van aantrekt. Ik spreek gewoon uit ervaring en ik doe zeker niks af van andere d's. Jullie gaan vast een leuk feest te gemoet maar je zal zien dat ik misschien wel een beetje gelijk heb. Groets.
|
|
Suzy
16-4-2005
|
4-1-2005 9:24:05
Hey, Wij zijn ook helemaal in de ban van onze zoektocht naar een goeie Dj. We hebben al veel goeds gehoord over de pré-soirée avonden in Local. Maar is zo'n populaire dj niet verschrikkelijk duur? groetjes, Suzy
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
4-1-2005 9:37:19
Hey Suzy,
Ja kijk ... we hadden zoiets van ... graag een goede dj en we hadden Dj Hans al op trouwfeest weten draaien en daarbij zet hij Café Locale elke woensdag in rep en roer ... die zal dus wel wat in zijn mars hebben !! Is wel niet goedkoop maar het is vnl. de verlichting en de special effects die de prijs opwaarts drijven ... Je moet eens op website gaan zien, nl. www.djhans.be
Veel succes met jullie zoektocht! Groetjes
Joyce
|
|
Suzy
16-4-2005
|
5-1-2005 7:35:25
Hallo Joyce en Christoph, Ik heb gisteren onmiddellijk antwoord gekregen van Dj Hans. Spijtig genoeg is hij zelf niet vrij maar wil hij wel iemand anders uit zijn team sturen? Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje teleurgesteld want ik heb toch al dikwijkls slechte commentaar gehoord op van die bureau's die verschillende Dj's verhuren. Komt Hans zelf bij jullie draaien? Groetjes, Suzy
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
14-1-2005 0:40:57
ja hoor hij komt bij ons zelf draaien ... oei dat is spijtig! Je vind vast wel een goede dj die van JULLIE feest een droom<maakt!!! geniet ervan xxx
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|