TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelyne
20-12-2008
|
23-12-2007 21:52:11
Het kasteel van Moerkerke is goed voor een kleine groep.
|
|
Caroline
15-9-2007
|
24-12-2007 10:03:52
Hallo, Ik ben een paar jaar geleden naar een feest in de Zandberghoeve geweest... qua stijl vind ik dat echt wel geen mooie zaal, nogal ouderwets. Maar da's persoonlijk natuurlijk. Wij hadden toen soep en koud buffet en dessertenbuffet en dat was wel in orde. groetjes
|
|
Jan
|
24-12-2007 11:43:26
Joke Ik zou toch voor het kasteel van Moerkerke gaan! Prachtige omgeving, goede bediening en eten. De maaltijd wordt opgediend beneden, het dansfeest gebeurt dan boven, maar je genodigigden hebben dan de kans bij andere genodigden te zitten indien ze dat wensen. De zandberghoeve moet noodzakelijk wat gerenoveerd worden (zou binnenkort gebeuren) maar prijs/kwaliteit is het ok! Veel suc6!
|
|
Sylvie
|
25-12-2007 8:39:15
Hey Joke,
K ken de beide zalen heel goed en 'k moet zeggen dat ze beide dik in orde zijn. Bij het kasteel van Moerkerke heb je natuurlijk de prachtige tuin er nog bij met de fonteinen,... Het eten is er heel lekker, wat 'k niet zo goed vind is als je daar een trouwfeest heeft, dat ze na het eten van zaal verwisselen. Voor oudere mensen vind 'k dit niet echt ideaal, aangezien ze dan weer al die trappen moeten doen, maar dit is natuurlijk persoonlijk hé. Ze werken ook niet met een forfait voor de drank, want maakt dat je nooit op voorhand weet aan hoeveel je per persoon zult zitten. Wij hebben eens een feest daar gegeven en toen was er nog een feest aan de gang terwijl wij daar waren en de dranken van de tafel ernaast stonden op onze rekening. Dit wisten wij doordat wij expliciet gezegd hebben dat er geen sterke drank mocht geschonken worden en dat er een hele reeks op stond, maar ja. Dan de Zandberghoeve, qua prijs/kwaliteit vind 'k het uitstekend. Het is ook één van de goedkopere zalen die wij bezocht hebben. K heb er al verschillende trouws meegemaakt, zowel met eten aan tafel, als een walking dinner, receptie met oesterbar,... Het was telkens dik in orde, maar zoals hieronder al aangegeven, de zalen zouden eens mogen opgefrist worden, want 'k vind ze ook nogal ouderwets. Wat ook interessant is, is als er bijvoorbeeld veel kindjes aanwezig zijn, dan is er een speeltuin en een trampoline aanwezig, waar ze zich kunnen uitleven. Hopelijk heb 'k je wat verder kunnen helpen en als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust hé.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Sofie
23-5-2008
|
26-12-2007 20:08:28
Hallo Joke,
Wij trouwen in mei in het Kasteel van Moerkerke dus je weet al waarvoor ik zou kiezen... We hoorden niets anders dan lof over de service en het lekkere eten konden we al gaan proeven... Mieke, de kasteelvrouw is in ieder geval een heel sympathieke dame. Ze helpt je echt verder bij de uitwerking van je ideeën. Er is inderdaad een switch qua zalzn, maar ik denk dat dat juist het positieve effect heeft dat mensen eens kunnen wisselen en niet aan hun eigen tafels blijven 'plakken'. Voor de oudere mensen staan er trouwens ook tafels, wat geen probleem mag geven...
Veel succes! Laat eens weten wat het geworden is!
Sofie
|
|
Sofie
23-5-2008
|
26-12-2007 20:08:42
Hallo Joke,
Wij trouwen in mei in het Kasteel van Moerkerke dus je weet al waarvoor ik zou kiezen... We hoorden niets anders dan lof over de service en het lekkere eten konden we al gaan proeven... Mieke, de kasteelvrouw is in ieder geval een heel sympathieke dame. Ze helpt je echt verder bij de uitwerking van je ideeën. Er is inderdaad een switch qua zalzn, maar ik denk dat dat juist het positieve effect heeft dat mensen eens kunnen wisselen en niet aan hun eigen tafels blijven 'plakken'. Voor de oudere mensen staan er trouwens ook tafels, wat geen probleem mag geven...
Veel succes! Laat eens weten wat het geworden is!
Sofie
|
|
peter
|
2-1-2008 21:59:07
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|