Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje om getuigen te vragen

23-12-2007 21:58:48
Hoi,

Dit weekend heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd! Ik heb al lang een persoon in mijn hoofd die ik graag als getuige wil. Hoe kan ik die persoon verrassen met een klein cadeautje dat haar taak duidelijk maakt!
Graag leuke ideëen!
groetjes

veronique

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 473

romina
27-6-2009
 Meld misbruik23-12-2007 22:29:12

Hoi,

Ook ik ben op zoek naar een leuke manier. Eerst dacht ik aan een vacature op te stellen en die in de bus te gaan steken. Maar er zullen nog wel leukere manieren zijn. Alle tips zijn welkom.

Groetjes en al veel plezier toegewenst met de voorbereidingen.

Romina

Veerle
31-10-2007
 Meld misbruik24-12-2007 9:50:01

Hoi Veronique, wat dacht je van een pen met daarin de datum van jullie huwelijk gegraveerd? Gewoon vragen of ze die dag die pen zou willen gebruiken om te tekenen als getuige? Tevens een leuk aandenken... Veel plezier en succes!
Veerle

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik24-12-2007 17:22:08

Ik heb bij hema een fotopuzzel laten maken met een foto van ons. Er stond dan bij Wil je mijn getuige zijn? Dit vond zij heel leuk.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Inge
13-6-2008
 Meld misbruik28-12-2007 23:39:03

Hoi Veronique. Ik heb een cake gebakken, deze versierd en erop geschreven: Wil je getuigen? Dit vond iedereen wel leuk... en lekker.:)

Groetjes
Inge
13-06-2008
http://inge-kris.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...