Terug naar overzicht
Hye Yvonne, Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb ook een grote maat en heb mijn kleedje gevonden bij Boetiek Maya in Hemiksem. Daar kon ik heel veel kleedjes in mijn maat passen.De mevrouw daar liet me ook weten dat bv. de kleedjes van Marylise tot 54 of 56 gemaakt worden, dus er is zeker hoop.Trouwens alle kleedjes (ook de maatjes 36) worden op maat gemaakt, dus... Het kan wel zijn dat het goedkoper uitkomt, dat weet ik niet, want daar heb ik geen ervaring mee. Om je een idee te geven: mijn kleed kost - retouches inbegrepen!!! - nog geen 1300 euro.Ik hoop dat je daar al een flink eind mee op weg kunt!GroetjesInes3/10/2008
Hey Yvonne, K heb ook een maatje meer en heb m'n kleedje gevonden in Scarpellini in Oostende. Heel vriendelijk en beslist ook niet té duur. Ze vragen wel een supplementje voor een grotere maat, maar 'k denk wel dat dit overal zo is.K weet ook dat alle kleedjes van Linea Rafaelli kunnen gemaakt worden tot maat 56.Groetjes,Sylvie
HalloOok ik heb een maatje meer. Ik heb mijn droomkleed gevonden bij scarpellini. Ze waren er heel vriendelijk. Ze hadden zoveel respect voor mij. Echt een enorme geruststelling. Echt waar niet aarzelen en gewoon gaan. Ze zijn eerlijk over waar je mooi bij staat en waar minder, dat vind ik toch heel belangrijk.Dus gewoon doen zou ik zo zeggen. Heel veel geluk!!!!Groetjes
goede morge,Ik ben vorige week mijn kleed gaan kiezen bij lasposa en Roeselare en ook daar gaat de ganse collectie tot maatje 56.groetjesMaureen10/05/2008
Mia Monta in Zottegem
Hey,Ik had in september een suitekleed van Linea Raffaelli van bij Cony in Aalter. Ze hebben daar verschillende merken en er hangen veel pasmodellen in grote maten.Bovendien is de eigenares van de winkel zelf ook geen fotomodel. Ik voelde me er enorm op mijn gemak en ze is ook een expert en het verbergen van probleemzones.Groetjes,Laurie