Terug naar overzicht
collega's van mij hebben hun feest in het Pakhuis gevierd. Ik weet pas in januari of het daar goed was...
hei liesbeth, bedankt! leuke tip! babs
heyde nicht van mijn man gaf haar feest in zaal Cocteau in gent (jan palfijnstraat 17), echt heel originele locatie maar ik denk dat je zelf voor alles moet zorgen daar.succes met de zoektochtsas
Hey,je moet maar eens gaan kijken in het Monasterium Poortackere. Een oud klooster omgebouwd tot hotel en feestlocatie. Fantastisch! De service is goed, de locatie is prachtig en ze zijn daar erg professioneel.Groetjes,Lieve
Hey Monasterium is tof maarrrr je geluid moet om 2u al stiller (lees: niet meer dansbaar). Andere locaties: cultuurfabriek ronse, eskimo gent, artcube gent...Wel niet zo goedkoop maar wél superorigineel.
Monasterium: muziek moet pas om 3u stiller, voor ons was dat meer dan laat genoeg. Cocteau onlangs nog een feestje gegeven, en is echt een vieze zaal geworden; beschimmelde worsten in de koelkast enzo, best niet doen dus. Kelder Sofitel is leuk, maar klein, en geen idee van de prijs.