Terug naar overzicht
Wij hebben twee nederlandstalige nummers in onze mis.'k Heb je lief van Paul de LeeuwThuis van Guus MeeuwisGroetjes,Sofie
Wij hebben ook "Ik heb je lief" van Paul De Leeuw. Kei-mooie tekst!Grts, Katleen
mozaiek: wat zie ik je graagvolumia: hou me vast
Altijd heb ik je lief - clouseauer zijn er nog mooie van clouseau: zie me graagheb ik ooit gezegdnobelprijswat ik voor je voelIk had ook graag "ik heb je lief" van Paul de Leeuw, maar mijn ventje was daar niet zot van.Groetjes,Inge.
"Zij" van Marco Borsato is ook een mooi nummer.Daarnaast hadden wij een limburgs nummer:"Gelök" van Ben Verdellen.Succes!Judith
van Ann Christy : De roos of Gelukkig zijn... ?
Engel van mijn hart van Marco BorsatoZij marco borsatoik heb je lief van stef bosIk heb je lief van Paul de Leeuwhuis vol liefde clouseaueeuwigheid clouseauClouseau: ik heb je liefClouseau: Altijd heb ik je liefClouseau: eewigheidDe Nobelprijs * Clouseaugene thomas : voor haar Noordkaap Ik hou van uIk hoor bij jou (Wim Soutaer)De Roos * Ann ChristySamenzijn van Willeke AlbertiFrank boeijen: liefde van mijn levenBoudewijn de groot: avondDe poema's: zij maakt het verschilGuus Meeuwis: Thuis Wat zie ik je graag (Mozaëk)Als dat gebeurt – Ingeborg Lopen op het water van Marco Borsato en SitaIk zal jouw man zijn - Raymond van het GroenewoudGelukkig zijn - Raymond vh Groenewoud
Engel van mijn hart van Marco BorsatoZij marco borsatoik heb je lief van stef bosIk heb je lief van Paul de LeeuwClouseau: Altijd heb ik je liefClouseau: eewigheidZie me graag clouseauhuis vol liefde clouseaueeuwigheid clouseauClouseau: ik heb je liefClouseau: Altijd heb ik je liefDe Nobelprijs * ClouseauDe ware clouseauHou vast clouseauHeb ik je ooit gezegd: clouseaugene thomas : voor haar Noordkaap Ik hou van uIk hoor bij jou (Wim Soutaer)De Roos * Ann ChristySamenzijn van Willeke AlbertiFrank boeijen: liefde van mijn levenBoudewijn de groot: avondDe poema's: zij maakt het verschilGuus Meeuwis: Thuis Wat zie ik je graag (Mozaëk)Als dat gebeurt – Ingeborg Lopen op het water van Marco Borsato en SitaZij gelooft in Mij in de versie van Xander de Buisonje.Zeven Anjers Zeven Rozen van Willy SommersIk zal jouw man zijn - Raymond van het GroenewoudGelukkig zijn - Raymond vh GroenewoudAndré Hazes: Ik meen hetGuus Meeuwis: Ik wil met je lachenAnn Christy: De roos Dana Winner: Ik hou van jou volumia hou me vast
Beste Rob,Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!Ik maak uit je vraag op dat jullie een CD willen laten horen tijdens de ceremonie! Maar..........je gaat 1x trouwen (toch?)...het moet jullie mooiste dag worden..(toch?)....Kies dan voor live muziek!!!!En mochten wij je keuze kunnen vergemakkelijken, kijk dan zeker even onze site www.vocalpower.nl Wil je meer vrijblijvende informatie over onze mogelijkheden, stuur even een mail! (info@vocalpower.nl)Met hartelijke groet én succes!!namens Vocal PowerAnnet Bootsman