Terug naar overzicht
Hey,voor ons huwelijk vorige zomer wou ik ook heel graag huidskleurkousen maar met een witte boord. Ik kon die ook nergens vinden. Behalve op de site van dressed by Jill. Ik heb ze dan ook via hun site besteld en die waren hier vrij snel. Ik geloof na een goeie week. En ze zaten als gegoten. Zijn ook de hele dag meegegaan. Ik heb er ook mijn witte kousenband met blauw lintje besteld.Dus dat kan ik je aanraden. Je moet maar eens kijken op hun site.Groetjes,Sarah
Hoi Sarah,Op jouw aanraden ben ik eens naar de site gaan kijken, en ze staan er idd bij! Nergens vond ik dat dus he! Het was dus goede kwaliteit? Want ik ben normaal niet zo zot van online-bestellingen, maar nu kan ik niet anders he :-) En "huidskleur" was dat niet te bleek?Groetjes,Valérie
hoi!Je kan ze ook kopen bij veritas, ale daar heb ik de mijne gekoscht, was wel 15 euro maar van goe merk!groetjes
Hoi Naomi,Ik heb gekeken bij Veritas, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht... Maar heb jij daar een bruine kous gevonden met ivoren kant?Groetjes,Valérie
Ikzelf heb in een bruidswinkel m'n lingerie gekocht. Hierbij had ik kousen in de 'bruidskleur', ivoor zou je kunnen zeggen met een ivoren band. Dit waren stay-up kousen, maar ik droeg er jartellen en een kousenband met een blauw lintje aan bij.Good luck!Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl .
hallo,Bij Le Chapeau in Antwerpen verkopen ze huidkleurige kousen met een ivoren band, al dan niet stay-up of hold-up (dat laatste is om met jarretellen te dragen). Ik denk dat ik ongeveer 23 euro betaald heb voor een paar.Ikzelf had geen jarretellen, wel een kousenband...