Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie

26-12-2007 13:31:36
Hallo allemaal,

Hoe zit het nu eigenlijk met de lingerie voor de bruid? Worden er idd jaretellen met een kouseband/zonder kouseband gedragen? Of enkel de kouseband... Want ik kan er niet meer aan uit. Als je dan jaretellenkousen wil kopen met een witte kouseband zijn die kousen ook wit... Ik snap er niets meer van :-)Hoe was/is dat eigenlijk bij jullie? Ik heb mij nu een wit setje gekocht met jaretellen, maar ik vind geen bijpassende kousen, wat wil zeggen een gebruinde nylonkous met witte kant...

Alvast bedankt

Een hopeloos bruidje :-)

Valérie
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 517

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik26-12-2007 14:20:50

Hey,

voor ons huwelijk vorige zomer wou ik ook heel graag huidskleurkousen maar met een witte boord. Ik kon die ook nergens vinden. Behalve op de site van dressed by Jill. Ik heb ze dan ook via hun site besteld en die waren hier vrij snel. Ik geloof na een goeie week. En ze zaten als gegoten. Zijn ook de hele dag meegegaan. Ik heb er ook mijn witte kousenband met blauw lintje besteld.Dus dat kan ik je aanraden. Je moet maar eens kijken op hun site.

Groetjes,

Sarah

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik26-12-2007 15:19:31

Hoi Sarah,

Op jouw aanraden ben ik eens naar de site gaan kijken, en ze staan er idd bij! Nergens vond ik dat dus he! Het was dus goede kwaliteit? Want ik ben normaal niet zo zot van online-bestellingen, maar nu kan ik niet anders he :-) En "huidskleur" was dat niet te bleek?

Groetjes,
Valérie

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik26-12-2007 15:53:55

hoi!
Je kan ze ook kopen bij veritas, ale daar heb ik de mijne gekoscht, was wel 15 euro maar van goe merk!
groetjes

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik26-12-2007 15:58:13

Hoi Naomi,

Ik heb gekeken bij Veritas, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht... Maar heb jij daar een bruine kous gevonden met ivoren kant?

Groetjes,
Valérie

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik26-12-2007 15:58:27

Hoi Naomi,

Ik heb gekeken bij Veritas, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht... Maar heb jij daar een bruine kous gevonden met ivoren kant?

Groetjes,
Valérie

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik26-12-2007 16:51:08

Ikzelf heb in een bruidswinkel m'n lingerie gekocht. Hierbij had ik kousen in de 'bruidskleur', ivoor zou je kunnen zeggen met een ivoren band. Dit waren stay-up kousen, maar ik droeg er jartellen en een kousenband met een blauw lintje aan bij.
Good luck!

Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl .

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik26-12-2007 16:51:21

Ikzelf heb in een bruidswinkel m'n lingerie gekocht. Hierbij had ik kousen in de 'bruidskleur', ivoor zou je kunnen zeggen met een ivoren band. Dit waren stay-up kousen, maar ik droeg er jartellen en een kousenband met een blauw lintje aan bij.
Good luck!

Katrien

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik26-12-2007 16:51:35

Good luck!

Katrien

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik26-12-2007 16:51:48

Good luck!

Katrien

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-12-2007 10:43:01

hallo,
Bij Le Chapeau in Antwerpen verkopen ze huidkleurige kousen met een ivoren band, al dan niet stay-up of hold-up (dat laatste is om met jarretellen te dragen). Ik denk dat ik ongeveer 23 euro betaald heb voor een paar.
Ikzelf had geen jarretellen, wel een kousenband...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...