Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Karlo

27-12-2007 9:52:53
Hoi Karlo,

Ik heb zonet in één van de berichtjes gelezen dat jij je reis als huwelijkslijst hebt. Vind dit persoonlijk een supergoed idee en zeker ook het feit dat je gasten kunnen kiezen voor welk stukje ze bijdragen. Graag had ik geweten in welk reisbureau je zo'n lijst kan laten leggen. Heb al eens geïnformeerd bij VTB/VAB maar zou gewoon met een rekeningnummer zijn en niet zo opgesplitst in deeltjes, wat ik juist zo leuk vind. Alvast bedankt voor de info!

heidi
1-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 952

daisy
6-9-2008
 Meld misbruik27-12-2007 11:36:00

Hoi ,

Wij hebben dit ook en dit kan je via uniglobe. Kijk maar eens op hun website, ze werken met veel reisorganisaties samen hoor.

groetjes

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik28-12-2007 0:22:15

Inderdaad, via Uniglobe.
Hebben kantoren over gans België, da's ook handig voor mensen die geen computer hebben, en die dus bij een bureau zelf iets uit de lijst willen gaan kiezen.

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik30-12-2007 12:45:14

Hey,

Wij wilden dit oorspronkelijk ook doen, maar Uniglobe (Vilvoorde) is ons geweldig tegengevallen. Gemaild voor info voor een reis, zelfs ook langsgeweest, en ze gingen ons een offerte maken, maar we hebben er niks meer van gehoord. Bovendien hadden ze zo'n huwelijksreislijst in dat kantoor nog nooit gehad, ook op praktische vragen (zoals: wanneer moet de hele reis betaald worden?) konden ze niet meteen een antwoord geven.... We zijn er wat ontmoedigd door geworden, en hebben het idee van de lijst eigenlijk maar laten varen, omdat we ook gaan bouwen en centjes dan wel welkom zijn lol.

Wilde gewoon maar even verwittigen, misschien valt het in een ander kantoor veel beter mee, maar bij ons was het eigenlijk een tegenvaller...

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...