TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Griet
7-6-2008
|
27-12-2007 18:05:02
Bij schoonheidsinstituut Cindy in De Klinge bieden ze een bruidsarrangement aan. Meer info op deze website www.schoonheidsinstituut-cindy.be Groetjes
|
|
Griet
7-6-2008
|
27-12-2007 18:05:17
Bij schoonheidsinstituut Cindy in De Klinge bieden ze een bruidsarrangement aan. Meer info op deze website www.schoonheidsinstituut-cindy.be Groetjes
|
|
Griet
7-6-2008
|
27-12-2007 18:05:31
|
|
Griet
7-6-2008
|
27-12-2007 18:05:40
|
|
Jessy
30-6-2007
|
28-12-2007 13:30:39
Hallo Griet, Ik heb mijn bruidsmake up laten doen door iemand van Jafra. Je moet wel eerst een workshop organiseren maar dat was echt leuk en interessant. En dan krijg je je proef make up gratis en voor op de dag zelf aan een promoprijs. Zelf geef ik nu ook zo'n workshops, dus mocht je meer info willen, aarzel niet om mij te contacteren. jeske_la@yahoo.com en nog veel succes!
|
|
griet
|
28-12-2007 15:33:42
hey,
Bedankt voor de reacties, ik ben echter niet zozeer op zoek naar iemand die m'n make-up verzorgt de dag zelf, maar eerder naar iets als reiniging van gezicht, verzorging van rug en decolleté de weken voordien en manicure en pedicure voor het huwelijk (in een totaalpakket, waardoor je een zekere korting krijgt)
Groetjes, Griet
|
|
evelien
8-12-2007
|
30-12-2007 20:11:25
Hoi,
mijn haar en make-up is gedaan door Sizzers (Sinaai). Het was echt helemaal in orde: een eerste kennismakingsafspraak (gratis), dan een proefkapsel (15euro geloof ik) in hun kapsalon en de dag zelf make-up, nagels (french manicure) en haar gedaan voor 40euro bij mij thuis (sint-niklaas). Heel prijselijk en heel degelijk... www.sizzers.be ! Ik ben er echt heel blij mee!
Groetjes, Evelien x
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|