Terug naar overzicht
denk dat die 60€ standaard zijn
zijn inderdaad 60 euro. opendeurdagen zijn wel de moeite om langs te gaan. mijn kleedje komt vandaar. hilde
Hoi,Ik heb mijn kleed daar 3w geleden gekocht en die retouchekosten zijn dus 60euro. Denk niet dat je op de opendeurdagen korting krijgt, bovendien is er dan eigenlijk teveel volk. Wij hadden op voorhand gebeld om te vragen of we beter tot dan wachtten of niet. Ze zeiden ons dat er aan de collectie niets veranderde (komt nl sept-okt binnen voor ganse jaar) en dat ze tijdens opendeurdagen veel minder tijd hebben voor persoonlijke service. Om gewoon eens te gaan kijken, is zo'n opendeurdag natuurlijk wel dik ok!Succes!
met de opendeurdag krijg je een korting op je schoenen of juweeltjes. de drukte viel er wel mee. let er wel op dat het daar vrijdagvoormiddag markt is. wij moesten dus wel een eindje stappen. stonden er toen met 3 tegelijk te passen. ik maakte geen afspraak op voorhandhilde
Dag Christine! Ik ben in oktober naar de opendeurdag geweest en ik vond dat zeker de moeite waard. Er waren toen nog drie andere meisjes aan het passen maar dat stoorde helemaal niet. Er is plaats genoeg en je kan rustig alles bekijken. Ik ben met mijn moeder op een zaterdagnamiddag geweest. Je zou denken dat het dan heel druk is maar dat viel reuze mee. Ik heb mijn kleedje daar uiteindelijk niet gekocht omdat ze mijn favoriete merken niet hadden. Ik heb intussen een kleedje van Rembo Styling gekocht bij Cermo in Turnhout.Veel succes nog met je zoektocht naar je droomjurk!Inge13-06-2008http://inge-kris.bruiloftsite.nl/
60€ is standaard. zowel tijdens als na de opendeurdagen waren ze supervriendelijk en namen ze alle tijd om te helpen etc. Ze geven je meteen ook juwelen en schoenen, sluier etc erbij zodat je het totaalplaatje al kunt zien. Als je tijdens de opendeurdagen een jurk kocht, kreeg je een bon van 25e erbij.groetjesAnnelore