Terug naar overzicht
Dag Inge en KrisWij hebben gekozen "graag een seintje ter bevestiging", ben een controlefreak vandaar.... GroetjesLien
Hallo,Wij gaan erop zetten "graag een seintje vóór...". Zo laten ze normaal gezien toch wel weten of ze wel of niet komen. Tenminste dat hopen wij toch ;-).GroetjesSilvy
ik had op de uitnodiging van onze babyborrel gezet: graag een seintje ter bevestiging Veel mensen snapten dat dus NIET.. ze zijn gewend om iets te moeten laten weten als ze niet komen! En lezen dat maar half! Met als gevolg dat er dus mensen waren die ik niet meegerekend had.
amai jij bent snel met je uitnodigingen.
Hey!Graag een seintje voor .... of u al dan niet aanwezig zal zijn.Voila, zo is het duidelijk dat ze moeten verwittigen als ze wel komen én als ze niet komen.Groetjes,Laurie
Hey,Wij vermelden het volgende :Wij hopen deze grote stap samen met jullie te mogen belevenDaarom vragen wij om voor 30 maart iets te laten weten.
Ik denk dat je best vraagt aan de mensen om sowieso iets te laten weten. Ik spreek uit ervaring: veel mensen vergeten gewoon om iets te laten weten en je moet er gewoon achteraan gaan lopen. Als je er dan van uit gaat dat niets laten weten, betekent dat ze komen, dan vrees ik dat er een aantal mensen zijn waarvan jij denkt dat ze zullen komen, maar die zelf die intentie niet hadden.
Hey Inge!Wij gaan, denk ik, ook vragen om sowieso te verwittigen. Want er zijn altijd mensen die vergeten om te verwittigen, en dan weet je niet precies wie er komt en wie niet ...Groetjes, Karen13/9/2008
Wij hadden op onze trouwuitnodigingen ook geschreven "graag een seintje of u al dan niet aanwezig kan zijn", met het idee dat dan iedereen sowieso iets ging laten weten. Niet dus, je kan er zeker van zijn dat je een hele hoop mensen zelf nog zal moeten opbellen om te vragen of ze nu al dan niet komen. Ik denk dus niet dat de exacte tekst op je uitnodiging veel helpt, sommige mensen zijn hier gewoon nonchalant in...