Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ter bevestiging of indien belet een seintje geven?

27-12-2007 20:05:07
Hoi bruidjes! We hebben intussen onze uitnodigingen opgemaakt maar we weten niet goed of we onze gasten vragen te bevestigen dat ze komen of indien belet te verwittigen. Wat zetten jullie op de uitnodigingen? "Indien belet, graag een seintje vóór ... " of "Graag een seintje ter bevestiging." Wat verkiezen jullie?

Alvast bedankt!

Groetjes
Inge en Kris
13-06-2008

Inge
13-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 9895

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik27-12-2007 20:25:31

Dag Inge en Kris

Wij hebben gekozen "graag een seintje ter bevestiging", ben een controlefreak vandaar....

Groetjes
Lien

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik27-12-2007 22:36:21

Hallo,

Wij gaan erop zetten "graag een seintje vóór...". Zo laten ze normaal gezien toch wel weten of ze wel of niet komen. Tenminste dat hopen wij toch ;-).

Groetjes
Silvy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-12-2007 8:13:55

ik had op de uitnodiging van onze babyborrel gezet: graag een seintje ter bevestiging

Veel mensen snapten dat dus NIET.. ze zijn gewend om iets te moeten laten weten als ze niet komen! En lezen dat maar half! Met als gevolg dat er dus mensen waren die ik niet meegerekend had.

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik28-12-2007 11:24:58

amai jij bent snel met je uitnodigingen.

Laurie

Meld misbruik28-12-2007 12:07:49

Hey!

Graag een seintje voor .... of u al dan niet aanwezig zal zijn.

Voila, zo is het duidelijk dat ze moeten verwittigen als ze wel komen én als ze niet komen.

Groetjes,

Laurie

San
12-4-2008
 Meld misbruik28-12-2007 13:51:08

Hey,

Wij vermelden het volgende :
Wij hopen deze grote stap samen met jullie te mogen beleven
Daarom vragen wij om voor 30 maart iets te laten weten.

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik28-12-2007 14:17:35

Ik denk dat je best vraagt aan de mensen om sowieso iets te laten weten. Ik spreek uit ervaring: veel mensen vergeten gewoon om iets te laten weten en je moet er gewoon achteraan gaan lopen. Als je er dan van uit gaat dat niets laten weten, betekent dat ze komen, dan vrees ik dat er een aantal mensen zijn waarvan jij denkt dat ze zullen komen, maar die zelf die intentie niet hadden.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik29-12-2007 15:43:00

Hey Inge!

Wij gaan, denk ik, ook vragen om sowieso te verwittigen. Want er zijn altijd mensen die vergeten om te verwittigen, en dan weet je niet precies wie er komt en wie niet ...

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik2-1-2008 10:29:24

Wij hadden op onze trouwuitnodigingen ook geschreven "graag een seintje of u al dan niet aanwezig kan zijn", met het idee dat dan iedereen sowieso iets ging laten weten. Niet dus, je kan er zeker van zijn dat je een hele hoop mensen zelf nog zal moeten opbellen om te vragen of ze nu al dan niet komen. Ik denk dus niet dat de exacte tekst op je uitnodiging veel helpt, sommige mensen zijn hier gewoon nonchalant in...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info