Terug naar overzicht
Hallo,wij hadden Steven Cys en zijn heel tevreden over hem. Wij kunnen hem echt aanraden. Hij heeft een website www.ceremonie-chys.be . Hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen.Groetjes,Isabel
Isabel, ik ben ook nog op zoek naar ceremoniemeester (ook in Oost_Vlaanderen, heb je enig idee wat hiervan het kostenplaatje is en tot hoe lang ze hun job doen? Is dit tot aan de feestzaal en neemt er iemand van feestzaal dan over of hoe zit dat juist?Alvast bedankt!Anne-Laure
Hey,Wij trouwen in augustus en hebben onlangs onze ceremoniemeester vastgelegd. Zijn naam is Dirk Stuer en ik kan je hem zeker aanraden. Ik kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen maar het is een hele vriendelijke en losse man. Ik heb alleen maar nog positieve reacties gelezen over hem en hij zou tot één van de besten zijn uit het Waasland. Hij woont in Waasmunster. Dat is zeker goed te doen vanuit Gent zelf, wij zijn zelf ook van Gent.GroetjesKim
Hey Anne-Laure,wij hebben 250 euro betaald. Hij was er van rond half 11 in de voormiddag en ging mee tot aan de feestzaal. Eens de receptie goed bezig was heeft hij zijn taak overgegeven aan de hoofdkelner en is hij vertrokken. Hij is eerst bij ons thuis gekomen om de bruidegom en suite te begeleiden tot bij de bruid (bij mijn ouders thuis). Tijdens de receptie dar is hij dingen gaan klaarzetten in de kerk. Teruggekomen en de suite uitleg gegeven. dan iedereen begeleid bij het vertrekken thuis, instappen vervoer. Wettelijk huwelijk, kerkelijk huwelijk, dan terug richting thuis waar hij de receptie voor suite in goede banen leidde terwijl wij foto's gingen nemen. Daarna begeleidde hij ons naar de feestzaal. Ik maakte een foutje bij zijn website, het is www.ceremoniechys.be , zonder streepje dus.Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Kim,Kan je mij eens het telefoonnummer of e-mailadres van Dirk Stuer doorgeven op saraneyt@hotmail.comWanneer trouwen jullie precies? Wij trouwen ook in augustus.