TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
maureen
10-5-2008
|
28-12-2007 17:26:57
goede middag,
ik ben 2 weken geleden daar mijn kleed gaan kiezen. En was er toch tevreden. Mijn moeder ond dat ik iets te weinig heb mogen passen, maar ik had toch al mijn ding gevonden. De verkoopster was er vriendelijk en van prijs zijn ze erg goed! toch in vergelijk met wat ik van prijzen hier al gezien heb.
xxxx Maureen 10mei2008
|
|
Karolien
23-5-2010
|
28-12-2007 17:32:39
Valérie,
je moet eens zoeken op het forum, er is hier onlangs een hele discussie geweest over La Sposa...
De meesten waren niet zo tevreden, omdat ze, zoals Maureen zegt, niet veel mochten passen, en ook niet echt mochten kijken naar de kleedjes. Je moet je zeggen wat je stijl is, en dan halen zij de kleedjes... Het zou nogal stijf zijn. Maar soit, het kan nooit kwaad om eens te gaan passen uiteraard. Ik vat ook maar samen wat er geschreven is, ben er zelf nooit geweest. Dus heb geen ervaring.
Groeten, Karolien. 23/5/2009
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
28-12-2007 19:40:31
De verkoopsters zijn vriendelijk en er zijn ruime paskamers, waarin je gevolg ook kan plaatsnemen. Grote spiegels, maar geen spiegel zodat je ook zelf het kleedje op je rug kan bewonderen.
Ik ben langs het rek met alle bruidsjurken mogen passeren (beetje assertief zijn!) om te zeggen wat ik wel/niet graag zag. Vervolgens mocht ik mijn keuzes passen.
Wel een nadeel (vond ik) is dat er van iedere jurk maar één of twee maten zijn. Zelf ben ik geen mannequin, dus moest ik een favoriete jurk (toevallig een 36) voor mij houden om te zien hoe ik er mee zou staan. Maar ik heb ook een jurk aangehad die te groot was. Grote maten zijn er dus ook, maar minder.
Uiteindelijk heb ik bij een ander winkel mijn jurk gevonden. Mijn zus wel haar jurk bij La Sposa gekocht en die was er tevreden van.
|
|
Sofie
3-5-2008
|
28-12-2007 19:45:05
Hey,
Ik heb goede ervaringen met La Spoza. Eerste afspraak viel zeer goed mee. Tijdens eerste pasbeurt zeker 15 kleedjes mogen passen, heel vriendelijke dame en zeker niet opdringerig. Tweede pasbeurt viel ook goed mee, toen was mijn zus ook mee en ik mocht nog verschillende kleedjes passen zodat mijn zus deze ook eens kon zien, dus alle tijd van de wereld. Mijn kleedje arriveert daar in februari!
|
|
greet
5-4-2008
|
29-12-2007 10:06:30
ik ben enkele maanden gelden bij la sposa geweest, in het begin waren ze heel erg stroef, maar ik heb echt geen klagen hoor. Ik heb massa's kleedjes mogen passen.Ze lieten me eerst vanalles aandoen om te zien wat mijn stijl was en wat ik wou en daarna kwamen ze zelf met suggesties. Enorme paskamers, wat ook heel fijn is natuurlijk!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|