TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
29-8-2008
|
29-12-2007 0:17:31
Hey,
Het kasteel is hier een paar honderd meter van mijn deur maar ben er zelf nog niet naar een feest geweest. Ik heb hier op het forum wel al redelijk wat negatieve reacties gelezen zoals het onthaal dat niet echt vriendelijk en professioneel was, onverzorgd en de zaal zou feitelijk in 2 delen zijn zodat de ene helft van je genodigden de andere helft niet ziet. Ik kan natuurlijk niet uit eigen ervaring spreken aangezien ik er zelf niet ben gaan kijken door de vele negatieve reacties die ik had gelezen. Wij houden ons feest nu in het kasteel van Saffelaere.
Groetjes Kim
|
|
Karolien
23-5-2010
|
29-12-2007 0:37:42
Het is idd waar dat de reacties hier op het forum niet echt positief zijn. Ik ben er 3 jaar geleden naar een huwelijksfeest geweest en het was in orde, maar het kasteel zelf was niet meer in een goede staat vond ik. Het schijnt wel dat het kasteel van eigenaar zou veranderd zijn, en dat het helemaal zou opgefrist zijn.
Ik zou zeggen, maak een afspraak om zelf een kijkje te gaan nemen. Dat is de enige manier om echt te weten hoe het nu zit.
Wij trouwen in Huyze De Baere in Maldegem.
Groeten, Karolien. 23/5/2009.
|
|
Caroline
15-9-2007
|
29-12-2007 10:52:00
Hallo, Mijn collega is daar twee jaar geleden getrouwd en zij was er heel enthousiast over... binnenkort hebben wij er ons personeelsetentje, dus ik ben benieuwd! ga eens kijken zou ik zeggen dan kan je je zelf een indruk vormen... en anders moet je er ook eens gaan eten...
|
|
Thierry
|
|
|
Hanne
30-8-2008
|
30-12-2007 17:45:26
Wij zijn daar ook gaan kijken. Ik vond dit wel een heel mooi kasteel! Het hangt ervan af hoe groot je groep is en HOE je groep is... Je gaat best in ieder geval eens kijken en probeer de zaal even in te delen zoals jij het zou willen.
Kijken kost geen geld, é. ;-)
|
|
Marie
5-10-2008
|
31-12-2007 14:43:33
Wij zijn ook gaan kijken, ik vond het wél een mooi kasteel, vond het heel charmant en echt in twee delen is het niet hoor. Bepaalde mensen kunnen elkaar idd niet zien zitten, maar toch geeft het een open gevoel. Mijn vriend vond het echter, zoals hier al gezegd werd, een "oud" en "vervallen" kasteel en ik hoorde ook al van een aantal kanten dat het er niet goed zou zijn. De prijzen zijn idd aan de lage kant, dus het verschil zal wel ergens in zitten zeker? Ik zou hoe dan ook eens gaan kijken en je eigen gedacht vormen, de mensen waren wel vriendelijk hoor...Wij trouwen in het Kasteel van Wippelgem in Evergem, bij Gent. Een aanrader!
|
|
Friedl
27-9-2008
|
2-1-2008 10:56:37
Hallo,
Alvast bedankt voor jullie reacties. Wij zijn al gaan kijken en zijn gecharmeerd door het kasteel omdat het eigenlijk niet zo een zaalgevoel geeft. Mochten er nog mensen zijn die er echt al naar een feest geweest zijn (onder de nieuwe eigenaars) dan zijn de reacties zeker welkom!
|
|
peter
|
2-1-2008 21:45:42
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|