Terug naar overzicht
Hey,Wij nemen deze liedjes: Robbie Williams - Angels Alicia Keys - If I Aint Got You Shania Twain - From This Moment Bryan Adams - I'm Ready The Corrs - Runaway Natalie Imbruglia - GloriousGroetjes,Laurie
Het ligt er ook aan of je cd's werkt of life muzkanten. En bij dat laatste klassieke muziek of pop? Ik ben zelf klassiek zangeres en zou je dus wel kunnen helpen als je klassieke muziek zoekt voor tijdens je misviering. Laat maar weten als je meer info nodig hebt!Groetjes,Amaryllis (amaryllis.dieltiens@telenet.be)
hey,ik heb als mijn vriendin binne komt gene thomas voor haar voor mij u2 onedan love van john lennon dan axelle red parce que c'est toishow me haeven van maria mckee i've finalley found someone bryan adams en barbara streissand nine million Bicycles katie melua the rose bette midler een nieuw begin van disney waar ga je u trouw foto's trekken ???groetjes Tom
Wij hadden:- intrede: My Girl - The Temptations- na eerste lezing: Then he kissed me - The Chrystals (omdat dat eigenlijk zo'n beetje ons verhaal vertelt)- na de huwelijksinzegening: Dreams - Cranberries- bij communie: Can't help falling in love - Elvis (instrumentaal) en Wonderful World - Louis Armstrong (gezongen)- uittrede: Game of love - Wayne Fontana and the MindbendersWe zijn op 8 december getrouwd en mensen zijn nog altijd heel enthousiast over onze trouwmis en de muziekkeuze... Durf dus ook eens teruggrijpen naar het verleden! Er zitten heel veel mensen van de vorige generatie in de kerk die dat fantastisch vinden :-) Wel natuurlijk als je die muziek zelf mooi vindt, maar dat was bij ons zo, dus ja... Veel succes! x
Hey,Into my arms van nick cave vind ik ook goed...Groetjes