TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wouter
|
30-12-2007 11:40:00
Hey Barbara,
Duas is een akoestische coverband met eigen nummers. We spelen overal in BE en NL en aanvaarden verzoeknummers. De instrumentale bezetting is wel enkel gitaar... meer info/referenties kan je vinden op www.duas.be .
Mvg
Wouter Duas
|
|
Lien
16-2-2008
|
30-12-2007 14:12:45
Met Koen en David heb je een mannelijke stem (die ook gitaar speelt) en een pianist... Ze hebben een uitgebreid repertoire, veel ervaring en hopelijk voor jou nog hun agenda vrij die dag... Je kan hen contacteren op www.davidenkoen.net . Veel succes, ik hoop echt dat ze nog beschikbaar zijn want ze zijn geweldig! Lien 16.02.2008
|
|
David
|
30-12-2007 15:10:44
Hoi,
Wij zijn een jong koppel en wij zingen met muziekbanden (=instrumentale versies /cd). De installatie en micro's van de kerk/kapel/... is dus voldoende. Wij zingen niet alleen duetten, maar hebben ook ieders onze eigen songlist. Jullie huwelijksmis wordt uiteraard op maat gemaakt. Omdat je liever een zanger hebt, kunnen we misschien het openingslied en slotlied opvrolijken met een duet en de andere liederen (na eerste lezing, tussenzang, offerande, communie)door David laten zingen.
Indien jullie interesse hebben, kan je altijd onze songlist en sample aanvragen via mail.
Nog veel voorbereidingsplezier van jullie grote dag en misschien tot gauw.
Muzikale groetjes,
David En Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
OLIVIER
|
|
|
sanderijn
|
7-1-2008 14:20:04
Hallo Barbara, ik weet natuurlijk niet welk genre je verkiest maar ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig huwelijken op piano of orgel. Ik ken ook nog wel collega-zangers dus als je geïnteresseerd bent laat je maar iets weten via tantrijn@hotmail.com. groetjes, Sanderijn
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
7-1-2008 22:51:18
Hallo Barbara,
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Als je geïnteresseerd betn kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
davy
|
9-1-2008 12:35:10
hoi barbara
Wij zijn duo incanto, piano en twee stemmig. wij doen al 10 jaar huwelijksmissen, maar neem gerust een kijkje op mijn website. www.davyvalerio.be m.v.g davy en veel succes.
|
|
Stefanie
14-10-2009
|
1-7-2008 15:45:48
fiogf49gjkf0d
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|