Terug naar overzicht
Wij trouwen op 19 september 08 in deze zaal. We zijn er zelf nog nooit gn eten mr horen wel van overal hele goeie commentaren, zowel over het eten als de bediening. Al meerdere malen contact gehad met de uitbaters en zij zijn super vriendelijk. En bovendien ziet de zaal er dan nog eens fantastisch uit ook.PS: op hun site staat een gastenboek met commentaren, die zijn alleszins heel lovend.Succes
Wij trouwen op 06 juni 2008 in deze zaal. Op aanraden van iemand die daar getrouwd is. De mensen zijn er heel vriendelijk, de zaal is prachtig en het eten is heel lekker. We zijn er 2 weken geleden eens "a la carte" gaan eten en het was subliem! Mijn ouders waren gelukkig ook van hetzelfde gedacht... Dus voorlopig alleen maar positieve reacties.Groetjes,Delphine06/06/2008
Wij zijn er vorig jaar naar een trouw geweest van een vriendin van me. Idd een prachtige zaal! Het eten was lekker en de bediening van de verschillende gangen ging ook heel vlot. Het enige wat ik wat minder vond, was dat ze heel weinig rondkwamen voor drank...
hallo,wij zijn zelf eind augustus in deze zaal getrouwd. Alles was schitterend in orde: het eten, de drank, de service, ... zelfs de rekening viel mee. Alles wat we wilden werd door de mensen ginder genoteerd en uitgevoerd. Een echte aanrader!!gr,Alexia