Terug naar overzicht
Dag Lien,Wij trouwen komende zomer en hebben 2weken geleden onze ceremonie tesamen met hem in elkaar gestoken en moet zeggen dat het een hééééééél professionele man is met enorme ervaring!! Ik heb al eerder gezien op deze forum dat mensen klaagden over zijn "botte" gesprekken aan de telefoon. Hij is inderdaad wel een beetje stug aan de telefoon, maar eenmaal je hem persoonlijk ziet valt dit volledig weg. Ik denk dat het een druk bezette man is met vééééél telefoontjes.... Ik en mijn partner zijn héél tevreden van zijn diensten en professionalisme.Julie
Hallo,Wij zijn enkele maanden geleden getrouw voa RAP maar dan met de gemenschap van de goede herder.. met Johan.Wij en degene die bij ons anwezig waren zijn hier vol lof over, het was enorm persoonlijk en het resultaat was prachtig, nu nog praten de mensen erover.Je moet gaan op verkennend gesprek, dan moet je documenten invullen, dan opnieuw documenten invullen, de geloften maken voor elkaar, teksten kiezen..Wij hebben niet vor Norbert gekozen omdat hij bot overkwam aan de telefoon en onbeleefd.. druk bezet of nie maakt mij niet uit, ik ben dit ook niet tg de mensen, en toen ik JOhan aan de telefoon had was hij vriendelijk, rustig, beleefd, gaf veel info waardoor ik me op mijn gemak voelde en voor hen heb gekozen.Als je nog meer info wil, laat het gerust wetenGroetjes