Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon

31-12-2007 9:34:25
Hey iedereen,

Ik heb hier onlangs gelezen dat er nog mensen op honeymoon naar Bali zijn geweest. Wij zouden er ook graag heen gaan.
In welke hotels hebben jullie gezeten? Want we geraken er niet volledig uit welke prachtige resort we nemen.

Groetjes en prettige feestdagen

daisy
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 999

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-12-2007 12:25:13

dag daisy, Wij gaan ook op honeymoon naar bali! Ik heb ongeveer alle reisboeken uitgespit en ben gekomen tot de volgende hotels: royal pita maha in ubud (hier trouwen we) en de samaya in seminyak..

Je kan op www.tripadvisor.com de hotels ingeven en dan kan je reacties zien. Vooral samaya staat heel goed aangeschreven.

Volgens ons reisbureau past seminyak het beste bij onze wensen: strand, trendy restaurantjes en bars, luxere winkeltjes,..
Hangt er dus vanaf wat je wil.

Als je wil feesten dan kan je beter naar kuta, wil je echt alleen maar rust, dan beter naar nusa dua

Samaya vraagt vb elke keer wanneer we komen, zodat ze een smooth check-in kunnen doen... dan zetten ze kaarsjes, rozenblaadjes enzovoort.
Verder willen ze nu al vb dinner cruise voor ons boeken en sommige restaurants aangezien die vaak lang op voorhand geboekt moeten worden. Ik vind dat wel super service!

Wij hebben overal een prive- zwembad en butlerservice + limousineritjes van en naar de luchthaven.

Je moet wel goed uitkijken welke hotels je neemt, want soms betaal je vooral voor de naam.

succes! en laat weten wat het geworden is!

Kim

Meld misbruik31-12-2007 21:48:15

Hoi,

Wij gaan in augustus ook op honeymoon naar Bali. Wij hebben via Hollandinternational de villas bali and spa geboekt in Seminyak. Via Besttours kan dit ook geboekt worden. Wij logeren dus in een villa met privé-zwembad en hebben ook een excursiepakket geboekt. Bali is echt een geweldige bestemming voor een honeymoon en volgens ons is Seminyak ook voor ons de beste bestemming op Bali.

Veel plezier met de zoektocht,

Kim

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik2-1-2008 9:07:55

Wij zijn afgelopen jaar ook op Honeymoon geweest naar Bali, via Foxvakanties.
Alles was prima geregeld, omdat wij niet konden kiezen hebben we een combireis geboekt genaamd Bali de Luxe. We hebben 2 prachtige hotels gehad, het derde viel een beetje tegen.
We zijn begonnen in Benoa, Hotel Aston Bali Resort, prachtig en netjes verzorgd.
Daarna zijn we naar het Kamandula Resort in Ubud gegaan. Hier hadden we een privé villa. Ook geweldig.
Het laatste hotel was een beetje een tegenvaller, meer westers en veel te druk. Dit was het Ramada Bintang in Kuta.
Ik zou zeggen kijk eens op www.foxvakanties.nl

In ons reisgezelschap waren zowel Belgen als Nederlanders. Wij hadden een "couples only" reis geboekt, speciaal voor stellen. We hadden aangegeven dat het onze Honeymoon was, waardoor we extra in de watten werden gelegd.

Succes!

Judith

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...