Terug naar overzicht
Heel bizar...ik heb eind augustus dezelfde jurk gekocht maar de mijne kostte nieuw maar 1160 euro (gekocht in de ConceptStore van Brugge). Ik dacht dat de prijzen overal dezelfde waren?
Van waar ben je afkomstig? Kan de jurk eens gepast worden? En is de prijs evt. nog bespreekbaar?Groetjes,Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Hey Is dit niet enkel de nieuwe collectie die op de site staat? Kan je eens een foto doormailen aub van je kleed? Zo weet ik of ik zeker het juiste voor heb. Bedankt!Daisydaisy_somers@hotmail.com
Ik ben afkomstig van Eernegem (west-vlaanderen) De jurk kan altijd gepast worden. Ik dacht ook dat de prijzen overal gelijk gingen lopen, de jurk kwam van Ichtegem. had ik dat geweten had ik wel nog enkele andere prijzen nagevraagd.Groetjes
Hoi,Ik zou vrijdag langs Eernegem kunne passeren omdat ik daar ook moet zijn voor een juwelier. Zou het evt. passen als ik de jurk eens kom passen (kort na de middag: vanaf 12:30 u?) Zaterdag zou evt ook kunnen voor de middag of kort na de middag.Kan je me evt. een berichtje sturen op mijn gsm? Ik ben morgen nl. de hele dag onderweg... Mijn gsm nr.: 0477/64 41 61Thanks en misschien tot eerstdaags!Amaryllis