TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cathy
24-5-2008
|
31-12-2007 17:15:49
Hey!
Dat is inderdaad jammer, maar voor je uitnodiging is dat niet echt een probleem. Je schrijft op de enveloppe: 'meneer & mevrouw X' i.p.v 'familie X', de meeste mensen snappen dat wel dan hoor. En anders zullen ze het nog wel vragen! Veel succes
Cathy
|
|
Karolien
23-5-2010
|
31-12-2007 17:21:16
Hey Dorien,
Hebben jullie een ceremoniemeester? Die zou normaal gezien moeten weten hoe je zo'n dingen moet aanpakken.
Ik weet dat als je op de enveloppen "Dhr & Mevr XXXX" zet, dat het dan normaal gezien duidelijk moet zijn dat de kinderen niet welkom zijn (anders zet je "Dhr & Mevr XXX & kinderen" - dacht ik).
Dit werkt zeker voor het avondfeest, maar ik weet niet of het zo simpel zal zijn voor de receptie.
Kan je je ouders / schoonouders niet overtuigen ofzo... Het is uiteindelijk toch jullie huwelijk.
Groetjes, Karolien. 23/5/2009
|
|
Karen
13-9-2008
|
1-1-2008 16:17:33
Hey Dorien!
Het is jullie huwelijk, niet dan van jullie ouders (tenzij zij alles betalen, natuurlijk, dan moet je wel doen wat zij willen)! Dus als jullie de kinderen er bij willen, doe dat dan gewoon. Als je er toch voor kiest om geen kinderen uit te nodigen, hou er dan wel rekening mee dat sommige koppels dan niet meer gaan komen. Maar een feest zonder kinderen heeft ook zijn voordelen, hoor: de mensen die er zijn, blijven dan langer. Waarom zijn je ouders ertegen? Vraag het hen, zoek oplossingen voor de problemen die zij aanhalen en probeer hen zo te overtuigen. Dan is iedereen tevreden!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
LEEN
6-9-2008
|
1-1-2008 19:43:04
kindjes neem je toch niet mee naar een avondfeest, daar hebben ze niets aan en de ouders ook niet. hopelijk snappen uw gasten het als je de uitnodiging richt aan mevrouw en meneer.
|
|
Hanne
30-8-2008
|
2-1-2008 11:13:47
Wij willen ook absoluut geen kleine kinderen op onze trouw. Wij gaan op de uitnodiging zetten Meneer en mevrouw en dan nog ergens "we hopen dat jullie beiden komen".
|
|
Vicky
6-9-2008
|
2-1-2008 14:22:18
Ik zit een beetje met hetzelfde. Voor de receptie maakt het ons niet zo uit. Maar voor het avondfeest wil ik toch liever geen kindjes. De kinderen van mijn tante zijn echter 9 en 10 en ik wil die er wel bij..dus dat wordt moeilijk... Iemand ervaring hiermee dat 'dichtere' familie-kindjes wel mogen komen en kinderen van vrienden niet? Wat maken we het ons toch moeilijk...:-)
|
|
Marie
5-10-2008
|
2-1-2008 16:37:40
Wij hebben toch ook liver geen kinderen op het feest en de receptie. Als ik klein was, mocht ik ook nooit mee, dat is zo een beetje de gewoonte...Nu, ik heb wel een broer van 12 jaar dus die komt natuurlijk wel en voor de rest heb ik nog neefjes van 15-16jaar. Gelukkig niet echt kleine kinderen in de familie of het zijn baby's en die mogen ze voor mijn part wel meebrengen natuurlijk....
|
|
Cindy
12-9-2008
|
3-1-2008 7:21:35
hoi een aantal maand geleden sukkelde ik ook met die vraag. wij vragen ze vanaf 12 jaar pas behalve de suite natuurlijk.
op de uitnodiging zet je enkel aan men en mevr x. dan snappen ze het wel. ik heb het al laten vallen bij de twee families en niemand heeft er problemen mee. ze zijn juist heel tevreden dat sommigen een babysit moeten zoeken (lol).
ik had daar in het begin ook schrik voor maar ze pakken dat heel goed op hoor.
grts 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Ellen
21-6-2008
|
3-1-2008 8:37:59
Hey
bij ons mogen alle neven en nichten komen. Daarvan zijn er maar enkelen onder de 18, maar de jongsten zijn pas rond de 10 jaar. Voor het overige willen we dat neven en nichten en andere genodigden die al kindjes hebben hun kinderen thuis laten. we werken met een uitnodiging voor het dessertenbuffet en dansfeest en vinden niet dat dit de plaats is voor kinderen om rond te lopen, deze worden lastig en moe en de ouders gaan vroeger naar huis, dat kan niet de bedoeling zijn. Hadden we een receptie gedaan dan was dit misschien anders geweest. Ook wij gaan onze uitnodigingen richten aan de heer en mevrouw X in plaats van aan de familie X.
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|