Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

1-1-2008 16:03:14
Hey,

wat vinden jullie van de volgende dagindeling wat het avondfeest betreft:

17u30: aankomst genodigden in de zaal en kleine receptie (36 mensen)
18u30: buffet
20u30:aankomst gasten avondfeest (150 mensen)
21u: dessertenbuffet
22u30: band
23u30: dansen...

Sofie
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 890

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-1-2008 16:13:53

Hey Sofie!

Onze indeling is als volgt:
16.30u: Receptie 1 (voor de mensen die enkel naar de receptie komen)
17.30u: Aankomst gasten receptie 2 (voor de mensen die naar het avondfeest komen) en receptie 2
18.30u: Begin avondfeest (diner)
22.00u: Aankomst gasten dessertbuffet
22.45u: Dessertbuffet
00.00u: Dansfeest

Ik denk dat je het begin van het dessertbuffet beter wat later zet, zodat de mensen tijd genoeg hebben om zich neer te zetten en zo. Want er zijn altijd mensen die te laat komen, en dan hebben zij niet genoeg tijd. En 150 mensen verwelkomen in een half uur is misschien te kort voor jullie, hou er rekening mee dat je met iedereen toch een kort gesprekje moet voeren (Proficiat, dankuwel, de mis was mooi, uw kleed is mooi ... Je kent dat wel).
En de verantwoordelijke van onze zaal vond dat je voor het diner (voorgerecht-soep-hoofdgerecht) zeker 3 uur moest uittrekken, zodat iedereen op zijn gemak kan eten. Daarom begint het dessertbuffet bij ons zo laat. Het hangt er natuurlijk van af hoeveel gangen je hebt.
Nog veel plezier met het plannen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik1-1-2008 19:36:24

bij ons is de dagindeling (tot nu toe) als volgt.
- van 16u tot 18u receptie 1
- om 19u receptie 2 (avondgenodigden)
- om 20u walking diner (geen vaste plaatsen en geen dansfeest)

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik2-1-2008 11:21:13

Aangezien onze mis pas om 15.30 is, gaan we van daaruit rechtstreeks naar de zaal. Onze receptie begint om 17.30, om 19u kan dan iedereen aan tafel en om 21.30u nodigen wij de mensen voor het dessertenbuffet uit. Deze mensen worden eerst wel allemaal apart ontvangen in een zaaltje en krijgen daar bij aankomst een drankje en een hapje. Om 22.15 zou iedereen dan in de grote zaal kunnen aanschuiven aan het dessertenbuffet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...