Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp! Hoe maak ik een viering?

1-1-2008 18:45:36
Hoi iedereen, Ik ben een paar maanden geleden bij de pastoor geweest voor ons huwelijk op 12/07/08. Tegen januari moest ik al een idee hebben hoe de viering er ging uitzien. We hebben dus niet een " echte" mis.
Nu heb ik absoluut geen idee hoe ik hieraan moet beginnen? Een beetje hulp zou welkom zijn, heeft vb jullie pastoor mee geholpen? Hoe zijn jullie hier aan begonnen?

ALvast bedankt

Chrisje

Chris
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1150

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik1-1-2008 18:55:42

wij hebben van de pastoor een map gekregen met teksten op basis waarvan je je viering kan maken. anders adhv misboekjes van anderen kan je nog meer teksten vinden

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-1-2008 10:33:15

hallo,
Anders moet je eens zoeken op internet, op de site van gezinspastoraal Brugge kan je wel aanwijzingen vinden evenals op de site van adagioceremonies, dacht ik... als je intikt huwelijksviering op google, vind je volgens mij zeker dingen.
veel succes!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info