Terug naar overzicht
Hoi!! Ik ben bij pierre yves in brussel mijn trouwkleed gaan kopen en mijn mama en schoonmama hebben ondertussen naar de kleedjes gekeken, je betaald er ongeveer 800à 1000 euro dacht ik... ze hangen er in de inkom dus je kan er wel even binnenwippen en kijkje nemen...
Zoals bij alles kan je zo zot doen als je wil... Je kan gaan van 800 euro tot XXXX euro. Ik heb vorig jaar bvb een top aangedaand die 720 euro was. Maar uiteindelijk heb ik 'maar' 1OOO euro uitgegeven. Bij Pierre Yves heb je wel enkel grote merken zoals Oni Onik, Linea Raffaelli...Groetjes,Karolien.
Ik ben bij Pierre-Yves in aalst gaan kijken voor mijn trouwkleedje, maar ze waren eerder onvriendelijk. Constant "pushen" om daar je kleedje te kopen en zeggen dat je een optie moet nemen en dergelijke. Tegen mij hebben ze zelfs gelogen. Ik had hetzelfde kleedje aangedaan als iemand anders die op dat moment ook kwam passen en mijn verkoopster zei dat ik een optie moest nemen op dat kleed als ik het echt leuk vond omdat die andere dat zogezegd ook gedaan had etc. Later op de dag komen we dat meisje samen met haar mama tegen en wat blijkt: ze hebben helemaal geen optie genomen. De optie is cash te betalen en ik heb gehoord dat dat daar voor alles zo is.