Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe ouders vermelden op uitnodiging

2-1-2008 9:19:24
Dag allemaal,
Wij zijn bezig met onze uitnodigingen op te stellen en zitten een beetje vast met hoe we onze ouders het best vermelden op de uitnodiging. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Groetjes,
Sofie

Sofie
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1795

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik2-1-2008 10:21:21

Ik ben ook van plan om de ouders (en grootouders) op de uitnodiging te vermelden.

Wij laten hen niet de aankondiging doen (zoals je op de klassieke uitnodigingen op handgeschept papier wel eens ziet) omdat wij al enkele jaren samenwonen en het overgrote deel van het feest door ons zelf bekostigd wordt.

Wij willen hen wel vermelden. Voorlopig hebben we geopteerd voor een Amerikaans formaat waarbij rechts de aankondiging staat (+ waar en wanneer) en links zetten we:
"Onze ouders en grootouders:" en daarna hun namen zoals op de klassieke uitnodiging.

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik2-1-2008 11:09:05

Bovenaan staat er bij ons 'Annick en Wim trouwen', daaronder de plaats en het uur en dan daaronder 'delen mee in onze vreugde:" en dan de namen van onze ouders.
Hopelijk ben je hier iets mee!

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik2-1-2008 11:13:32

Wat is jouw email-adres, ik stuur je anders onze uitnodiging eens door. We hebben ze niet echt de aankonding laten doen. er staat gewoon onder de uitnodiging: onze ouders -
en dan links mijn ouders en rechts zijn ouders. We wonen al bijna 2 jaar samen en vonden het dan raar om te schrijven de heer en mevrouw X en de heer en mevrouw Y kondigen de ....

groetjes

anneleen

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik2-1-2008 11:21:33

Bedankt voor al jullie reacties al!
Mijn emailadres is sofie_p@live.be

Groetjes

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik2-1-2008 12:16:21

Wil je die uitnodiging ook naar mij eens doorsturen? Bedankt!

kdekeyser@gmail.com

Karen
19-7-2008
 Meld misbruik2-1-2008 20:04:56

zou je de uitnodiging ook naar mij willen doorsturen aub? karenkeppens@hotmail.com

bedankt

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik3-1-2008 8:30:32

Hey

Ook wij vonden het niet gepast de ouders de aankondiging te laten doen op de ouderwetse manier. Wij hebben drie uitnodigingen, een aankondiging (we kondigen ons huwelijk zelf aan en vermelden namen van ouders en grootouders), een uitnodiging voor heel het feest en een uitnodiging voor alleen het dessertenbuffet (op die manier vermijden we het werken met aparte kaartjes bij de hoofduitnodiging). Op de laatste 2 zijn de namen van ouders en grootouders niet vermeld omdat we er van uit gaan dat de mensen die dit soort uitnodiging krijgen dit weten.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Marijke
30-8-2008
 Meld misbruik7-1-2008 11:08:17

Anneleen,

Kan je deze uitnodiging ook eens naar mij doormailen? Bedankt! marijke_defranc@hotmail.com

eveline
16-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 19:53:55

Zou je mij deze ook kunnen doormailen?

peter.joosen2@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info