Terug naar overzicht
Ik ben ook van plan om de ouders (en grootouders) op de uitnodiging te vermelden.Wij laten hen niet de aankondiging doen (zoals je op de klassieke uitnodigingen op handgeschept papier wel eens ziet) omdat wij al enkele jaren samenwonen en het overgrote deel van het feest door ons zelf bekostigd wordt.Wij willen hen wel vermelden. Voorlopig hebben we geopteerd voor een Amerikaans formaat waarbij rechts de aankondiging staat (+ waar en wanneer) en links zetten we:"Onze ouders en grootouders:" en daarna hun namen zoals op de klassieke uitnodiging.
Bovenaan staat er bij ons 'Annick en Wim trouwen', daaronder de plaats en het uur en dan daaronder 'delen mee in onze vreugde:" en dan de namen van onze ouders. Hopelijk ben je hier iets mee!
Wat is jouw email-adres, ik stuur je anders onze uitnodiging eens door. We hebben ze niet echt de aankonding laten doen. er staat gewoon onder de uitnodiging: onze ouders - en dan links mijn ouders en rechts zijn ouders. We wonen al bijna 2 jaar samen en vonden het dan raar om te schrijven de heer en mevrouw X en de heer en mevrouw Y kondigen de .... groetjes anneleen
Bedankt voor al jullie reacties al!Mijn emailadres is sofie_p@live.beGroetjes
Wil je die uitnodiging ook naar mij eens doorsturen? Bedankt!kdekeyser@gmail.com
zou je de uitnodiging ook naar mij willen doorsturen aub? karenkeppens@hotmail.combedankt
HeyOok wij vonden het niet gepast de ouders de aankondiging te laten doen op de ouderwetse manier. Wij hebben drie uitnodigingen, een aankondiging (we kondigen ons huwelijk zelf aan en vermelden namen van ouders en grootouders), een uitnodiging voor heel het feest en een uitnodiging voor alleen het dessertenbuffet (op die manier vermijden we het werken met aparte kaartjes bij de hoofduitnodiging). Op de laatste 2 zijn de namen van ouders en grootouders niet vermeld omdat we er van uit gaan dat de mensen die dit soort uitnodiging krijgen dit weten.GroetjesEllen21-06-08
Anneleen, Kan je deze uitnodiging ook eens naar mij doormailen? Bedankt! marijke_defranc@hotmail.com
Zou je mij deze ook kunnen doormailen?peter.joosen2@telenet.be