Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

2-1-2008 11:16:16
Hallo,
Wij trouwen op 16/08/08 en ik denk dat ik stilaan ga beginnen met het voorbereiden van mijn misboekje. Is dit te vroeg?
Iedereen die voorbeelden heeft van misboekjes mag ze doorsturen naar: Kelaelvoet@hotmail.com
Alvast bedankt

Kelly

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 443

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-1-2008 11:37:43

je moet eens bij religie ofzo kijken.. daar heeft een bruidje een link naar haar boekje opgezet. is wel al tijdje geleden
succes!

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik2-1-2008 11:55:09

op de website www.adagioceremonie.be bij downloads staan ook heel veel boekjes.

Groetjes,
Chantal
getrouwd op 01.09.07

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik2-1-2008 13:47:13

Hey Kelly,

Ik heb je ons misboekje doorgestuurd.

Lieve groetjes,
Gitte

Kelly

Meld misbruik2-1-2008 14:10:43

ok bedankt

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik2-1-2008 14:16:05

Dag Kelly

Je moet eens kijken op de website van het huis van catechese.
Die sturen allerlei teksten door die je kan gebruiken voor in de mis.Dit tegen een vrij te kiezen bijdrage!
Ik trouw 6/09/08 en ben toch ook al bezig met zo een zaken hoor.
Ik denk maar..wat ik nu nog stressloos doe, is al gedaan he. Men ventje laat me er vrij in, laat me ook wat doen.
Zo heb ik ook al een idee voor kleur van het boekje(bloedrood)en de afbeelding.
Succes!

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik2-1-2008 17:20:12

wij trouwen in juli en zijn ook al volop bezig met teksten kiezen

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik10-1-2008 20:01:41

Wij trouwen ook op 16/08/08! Ik ben daar nog niet mee bezig. We moeten binnenkort naar de pastoor en ik denk dat hij ons dan wel wat materiaal gaat bezorgen. Als er iemand zijn boekje nog wil doorsturen mag dat altijd, dan weet ik waar te beginnen. tinabillen@telenet.be
Thanks! Tina

Liesbeth
30-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 13:06:44

Ik ben ook ten allen tijde geïnteresseerd, daar ik ook een huwelijkmis in elkaar aan het steken ben.

corthalslies@hotmail.com

Dankjewel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info