Terug naar overzicht
je moet eens bij religie ofzo kijken.. daar heeft een bruidje een link naar haar boekje opgezet. is wel al tijdje geledensucces!
op de website www.adagioceremonie.be bij downloads staan ook heel veel boekjes. Groetjes,Chantalgetrouwd op 01.09.07
Hey Kelly,Ik heb je ons misboekje doorgestuurd.Lieve groetjes,Gitte
ok bedankt
Dag KellyJe moet eens kijken op de website van het huis van catechese.Die sturen allerlei teksten door die je kan gebruiken voor in de mis.Dit tegen een vrij te kiezen bijdrage!Ik trouw 6/09/08 en ben toch ook al bezig met zo een zaken hoor.Ik denk maar..wat ik nu nog stressloos doe, is al gedaan he. Men ventje laat me er vrij in, laat me ook wat doen.Zo heb ik ook al een idee voor kleur van het boekje(bloedrood)en de afbeelding.Succes!
wij trouwen in juli en zijn ook al volop bezig met teksten kiezen
Wij trouwen ook op 16/08/08! Ik ben daar nog niet mee bezig. We moeten binnenkort naar de pastoor en ik denk dat hij ons dan wel wat materiaal gaat bezorgen. Als er iemand zijn boekje nog wil doorsturen mag dat altijd, dan weet ik waar te beginnen. tinabillen@telenet.beThanks! Tina
Ik ben ook ten allen tijde geïnteresseerd, daar ik ook een huwelijkmis in elkaar aan het steken ben. corthalslies@hotmail.comDankjewel.