Terug naar overzicht
Sophie,ik 2 collega's (vader en zoon) die de misviering gaan verzorgen.De zoon speelt gitaar en zingt, zijn vader speelt keyboard.Op de receptie wou ik eigenlijk instrumentale muziek (grote kost) maar mijn schoonouders zeggen dat er eigenlijk weinig mensen naar luisteren en dat je evengoed CD's kunt laten spelen.
Wij hadden Duo Difference uit Weert, maar zij komen ook naar Belgie indien gewenst.Check eens:www.duodifference.nl Was Super! In de mis en ook 's avonds.Judith
Hey,Duas is een akoestische coverband. Doen ook verzoeknummers.Meer info/referenties op www.duas.be Treden op over heel BE en NLMvgWouterDuas
Beste Sofie,Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl)Met hartelijke groet namens Vocal PowerAnnet Bootsman
Hallo Sofie,Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd betn kan je me mailenjozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!Jozefien