Terug naar overzicht
Ik ben zelf sopraan, maar neem zelden huwelijken aan om dezelfde reden als wat jou overkomt. Ik moet ook telkens "onder voorbehoud" huwelijken aanvaarden omdat ik vaak in naar 't buitenland gevraagd wordt. Ik ken echter wel enkele mensen als je wilt. Stuur me gerust een mailtje en ik mail je enkele namen door, ok?GRoetjes en wees gerust...sopranen zijn er bij de vleet...dat komt helemaal in orde! (wel stom dat je zangeres zelf niet heeft aangeboden om vervanging zelf te regelen! Dat voorzie ik nl. wel als ik zelf moet afzeggen.)Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Beste Leen,Ik ben zelf sopraan en ben van ekeren dus Olegem is niet zo onvoorstelbaar ver.Als je wil kan ik wel je huwelijksmis zingen.Voor meer info mail je me maar.Kyra.cuypers@skynet.beIk werk ofwel met begeleiding van harp e, viool ofwel met piano.groetjesKyra
Hey,Duas is een akoestische coverband. Doen ook verzoeknummers.Meer info/referenties op www.duas.be Treden op over heel BE en NLMvgWouterDuas
Hallo Leentje,ik werk zelf als begeleidster (op piano of orgel) samen met klassieke sopraan voor huwelijksmissen.Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn