Terug naar overzicht
Helaba!Een hele dikke proficiat met je aanzoek, ik zal tegen die tijd al getrouwd zijn maar ik ben er zeker van dat er nog bruidjes hier vertoeven die op diezelfde datum zullen trouwen :-)Veel succes!
halloProficiat!!Wij trouwen op 4 juli 2009. Omdat dit een veel gevraagde datum is hebben wij de zaal al geboekt. Anders nog niets speciaals. Ik ben er wel vaak bezig...maar tis nog lang é.Beste ermee!!!
Hoi Katleen,Eerst en vooral proficiat ! Wij trouwen op 07/02/09 , nog een goed jaartje dus , het enige waar we nu al actief mee bezig zijn is de zaal. Deze zouden we toch binnen max 2 maand willen bevestigen. (ik denk voor april dat je iets vroeger moet zijn, toch wel een jaartje op voorhand) Voor mijn kleed ben ik nu ook al aant zien maar ik denk dat 8 à 10 maanden wel ruim voldoende is. Maar natuurlijk, als je nu al ergens een droomkleed ziet , waarom niet. Nieuwe collecties komen meestal in november binnen! Dus ofwel koop je al van de collectie van dit jaar (november 2008 is dan weer aan de late kant denk ik ..) Getuigen zijn ook reeds gevraagd en dat is het zowat denk ik! Gemeentehuis en kerk zijn meestal ook zo'n 6 maanden op voorhand... succes nog met de voorbereidingen !!
Ik trouw op 16 mei 2009 en volgende dingen zijn al geregeld:- de kerk- de feestzaal- de wagens- de ceremoniemeester- de fotograafIk kus nu mijn twee handjes dat deze dingen al geregeld zijn, want we hebben al serieus moeten schipperen. Heel wat feestzalen waren niet meer vrij op onze gekozen datum. Onze eerste fotograaf was ook niet meer vrij.In mij heb je natuurlijk heel wat concurrentie van communicanten en andere mei-bruidjes. Alvast veel succes met jullie organisatie!