TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tania
|
29-11-2004 20:23:12
Hey micheline, luister eens bij dj partysound. Zijn prijs valt reuze mee en je zal geen spijt hebben.en luister gewoon al eens.Dan beslis je nog hé.Wij kennen hem langs een huwelijksfeest en personeelsfeest.Zijn muziek is zoiets als Donna/Q-radio. Veel geluk in zoeken. groetjes...TANIA.
|
|
katleen
|
30-11-2004 19:43:44
net als Tanja hebben ook wij "partysound" gekozen op aanraden van mijn broer.Geen gezever maar muziek waar je kan op dansen vertelde mijn broer.Ook een vriendin van me had hem meermaals gehad en beaamde deze woorden en volgens haar is het zeker niet duur om met hem te werken.Ik zou toch eens kontakt opnemen mocht ik jou zijn. Groetjes...(22 april '05)
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
1-12-2004 15:34:28
Hallo Micheline,
Wij hebben DJ Elgun (kan je zijn gegevens wel geven als je wil). Hij is uit Huizingen, maar denk niet dat dat een probleem is. Hij kost 300 euro als ik me niet vergis en hij doet het DJ-zijn samen met zijn vrouw, een tof koppel!
Groetjes, Ingrid
|
|
katia
30-12-1899
|
2-12-2004 20:23:20
Bedankt Tania; We hebben gisteren ook onze dj vastgelegd.Waren er enkele gaan bekijken maar je hebt ons helpen kiezen.Partysound kwam er best uit van prijs en afspraken.We legden dan ook onmiddelijk vast. De tijd begint te korten.Nu de fotograaf en taxi;dat zijn de volgende. Nogmaals dank voor je hulp... Groetjes
|
|
Antoon
7-7-2008
|
4-2-2005 21:30:51
Aangezien wij videoreportages verzorgen,komen wij het meest in contact met Disc-Jockeys,of orkest. Niet langs deze weg,maar via onze site,helpen wij u graag verder.Vrijblijvend en gratis!! Beste Groeten, www.videomanie.be
|
|
Moens
|
9-2-2005 9:24:38
Hey, Micheline,
klik eens even door op DJ Funky, daar heb ik momenteel een actie voor 300 euro all-in, enkel in februari en maart. En ik ben van Dendermonde. Dus dat is goed meegenomen.
Groetjes,
Carlo
|
|
Ricky
|
20-5-2005 10:35:30
Hallo,
Voor een fotograaf of DJ kan u altijd terecht bij DiscobarMoonflower. U kan met ALLE vragen bij mij terecht.
DJ Ricky msn : bibi77@hotmail.com e-mail : discobarmoonflower@hotmail.com
groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|