Terug naar overzicht
Naar het schijnt is Bali ideaal als honeymoon.Wij gaan drie weken naar Vietnam, nu niet typisch huwelijksreis maar wel al nen langen droomsucces in je zoektocht!
Wij hebben hetzelfde budget in mei, en gaan niet te ver weg (om diverse redenen): we maken een combinatie Santorini-Kreta, we kijken nog met VIP of met Pegase. Maakt wel dat we wat luxueuzere hotels hebben voor dat budget, en half pension, ev all-in op Kreta.Groetjes en nog veel zoekgenot,Tania
Voor ons was niet de bestemming maar wel het hotel van prioriteit zodat we van elkaar kunnen genieten. Aanrader is volgens mij El Plantacion del Sur op Tenerife - ze hebben villa's beschikbaar met hemelbed en privé jacuzzi op je balkon ... top van romantiek en gegarandeerd goed weer toch? Neem maar is een kijkje op hun site ... Succes Nadine
Hey!wij zijn in oktober op huwelijksreis geweest naar La Plantacion del sur op Tenerife. Wij hadden geen villa en vonden dat achteraf bekeken ook niet nodig. De prive jacuzzis zagen er wel leuk uit, maar alle kamers zijn sowieso heel mooi. Ze kennen daar geen standaardkamers, ze zijn allemaal "superior". Ik denk dat dit veruit het beste hotel is van Tenerife en ook heel goed gelegen, in het gedeelte waar het altijd mooi weer is...Veerle29/09/2007
tania als je naar kreta gaat kan ik je Griekenland / Kreta / Agios Nikolaos St Nicolas Bay Resort & Villas van pegase aanraden. wij zijn er 2 jaar geleden geweest en we vonden dit het ideale honymoon hotel, prachtig rustig hotel, zonder joelende kinderen, ongelooflijk lekker eten, prive strand, alle luxe , zijn zelf kamers met eigen zwembad en niet te duur.wij willen voor onze huwelijksreis iets verder dit jaar en heb gisteren de eerste brochures van www.odysseus.com gaan halen en volgende week komen de brochures voor pegase en vip selection uit.hoop een reis naar bali /thailand/ indonesie
Aan Vicky: hoe of wanneer hebben jullie dit geboekt? hoe gaan jullie te werk? wij gaan ook naar vietnam, waarschijnlijk in combinatie met cambodja. waarschijnlijk via internet boeken. hoe doen jullie het?
Wij gaan ons reis zelf in elkaar steken, zo spaar je ook wel wat geld uit. We zijn er eindelijk uit geraakt. Ik wou toch eventjes zo'n lui lekker vakantie en mijn man (moet er nog even aan wennen, we zijn net voor de wet getrouwd) wou toch ook nog wat doen en zien dus gaan we een weekje naar het zuiden van Italië en dan een weekje Menorca. We hadden een rondrit gezien in de brochure van Thomas Cook en gaan die als leiddraad nemen. We vliegen naar het zuiden van Italië, huren daar een auto gaan dan zo de 'laars' naar boven tot in rome. In rome nemen we het vliegtuig richting Madrid en dan naar Menorca. Met het reisbureau is het iets moeilijker omdat je meestal een vlucht heen en terug hebt. We rekenen op zo'n 3000 euro voor de reis. Voor de zuid-Italië reis kunnen we nu zelf dingen zoeken en doen die we leuk vinden. Je bent minder gebonden. Groetjes Anneleen 11-07-2008
Wij hebben ook een tijdje getwijfeld over de bestemming van onze huwelijksreis. Wij gaan normaal gezien jaarlijks naar Andalusië, meerbepaald hotel Andalucià Playa in Novo Sancti Petri. Dat is echt een droom voor een huwelijksreis: vlak aan de Atlantische Oceaan gelegen aan een lang wit zandstrand, prachtige kamers, lekker eten,..., maar uiteindelijk hebben wij (omdat we voor onze huwelijksreis iets anders wilden)voor Kreta gekozen. Volgens het reisbureau heb je daar dezelfde elementen: zon, zee, strand, cultuur,... Wij logeren in hotel Elounda Village in het klein vissersdorpje Elounda, vlakbij Agios Nikolaos.Groeten,Griet
Wij gaan naar Egypte op huwelijksreis! Van ons 2 ook al lang een droom om eens naar daar op reis te gaan!