TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
3-1-2008 20:03:20
Het zou me toch sterk verbazen mocht dit waar zijn... Ik zou me er zeker niet door laten beïnvloeden. Per slot van rekening telt Belgë héél veel winkels die Linea Raffaelli verkopen hé. Ik zou rustig binnen toen dagen teruggaan. Regel nr. 1: je mag een bruid nooit opjagen, regel nr. 2: een bruid mag zich nooit laten opjagen :-) Veel succes...enne, gefeliciteerd met je jurk!!! Een mede-LineaRaffaellibruidje
|
|
Vicky
6-9-2008
|
3-1-2008 20:12:22
DIT IS EEN TRUK! Ik heb mijn kleed besteld eind november. Bij de twee voorgaande winkels zeiden ze bij een jurk die ik mooi vond dat ik niet te lang moest wachten om te kopen want het waren er nog van de collectie 2007..en als de firma beslist die niet meer te verkopen in 2008 heb je pech. Nu doen ze blijkbaar hetzelfde bij bruiden die geïnteresseerd zijn in de nieuwe collectie...straf maar voor mij een bewijs te meer dat het truks zijn.. Bij "mijn"kleed heb ik zowieso niet te lang gewacht, ik wilde niets riskeren.Wilde ook niet te veel jurken gaan passen anders zou ik het niet meer weten.Dus gewoon op gevoel afgaan en u zeker niet laten opjagen. Ze profiteren een beetje van de onzekere, stressy bruid denk ik..
|
|
annemie
23-2-2008
|
3-1-2008 20:50:03
Hoi, wil hier ook eventjes op reageren. Hebben ze ook gevraagd in welke gemeente dat je trouwt? Bij mij was t zo dat ze, voor ik bestelde, eerst even keken op een blad waar dat ze alle bijhielden, wie er dan nog trouwde en in welk kleed. Sommige trouwwinkels zorgen er wel voor dat een veel gevraagd kleed niet meer dan twee of drie keer besteld wordt voor een trouw op dezelfde dag. Vind dit eigenlijk wel goed, want zou niet willen dat de bruid voor en de bruid na mij hetzelfde kleed heeft. Zou ik wel genant vinden denk ik. Dus denk dat ze daarom tegen u gezegd hebben dat ge snel moet zijn omdat het een veel gevraagd kleed is. Groetjes
|
|
Hanne
30-8-2008
|
3-1-2008 21:56:19
Heb nog geen ervaring met bruidswinkels, maar vind het wel normaal dat ze één kleed geen 500 keer verkopen. Inderdaad, op de duur is iedere bruid hetzelfde gekleed!
Allez, kwil je niet doen panikeren. Linea is zo een bekend merk dat ze dat echt overal hebben! Echt desnoods kan je nog beginnen rondbellen waar ze dat model nog hebben.
|
|
annick
14-6-2008
|
3-1-2008 22:44:27
hoi,
In Hasselt heb je een bruidswinkel waar ze heel het jaar door kleedjes verkopen van Linea. Volgesn mij is het ook een verkoopstruc. Moest het toch zo zijn da ze het niet meer maken zou ik zeker een proberen bij Linx in Hasselt.
Groetjes
|
|
Lien
16-2-2008
|
3-1-2008 22:54:43
Goh...Linea heeft wel héééél veel keuze dat het echt al frappant zou zijn moesten twee bruiden toevallig in eenzelfde gemeente en op eenzelfde dag dezelfde smaak hebbenen dan nog dezelfde jurk kiezen uit de collectie! Lijkt me een beetje te optimistische kansberekening...
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
3-1-2008 23:32:22
Tegen mij vertelde de winkel dat ook, maar dat was zeker geen verkoopstruc, omdat ik de eerste was die dat kleed besteld heb, en gepast heb. De collectie was die dag pas binnen gekomen. Ze doen dit op vraag van de ontwerper, dit zo omdat niet dezelfde kleedjes alleen maar verkocht worden, maar ook om de andere een kans te geven. Begrijpbaar. Ze zeiden me dat ze ongeveer bij hun in de winkel maximaal 10 keer dat zelfde kleed verkopen en ze houden ook rekening met de gemeente waar je trouwt.
groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
4-1-2008 7:41:55
ECHT FLAUWEKUL!!!!!!!!! Ik ben van de week bij cermo geweest en daar hadden ze zelfs nog niet de brochure binnen van linea... en daar hebben ze de hele collectie van linea!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
4-1-2008 8:45:51
hoi, de gemeente vroegen ze bij mij ook. dat is om ervoor te zorgen als iemand van mijn familie komt vragen naar het bruidskleed, dan krijgen ze da niet te zien natuurlijk. danmoet de familie de gemeente en datum geven. dan weten ze het natuurlijk lol. want zolang ik niet meeben dan tonen ze het niet ze.
voor mijn kleedje hadden ze bij mij ook gezegd dat het niet meer bestelbaar is. maar bij mij is het dan ook een uniek stuk, er wordt maar één van gemaakt, dus kan ik dat wel begrijpen dat ik snel moest beslissen.
linea is volgens mij een zeer gekend merk, dus ik denk ook dat dit een truc is. hebben ze het dan toch niet meer, ga ergens anders eh. er zijn zoveel winkels die het verkopen.
groetjes cindy 12.09.08
|
|
christine
10-9-2008
|
4-1-2008 11:57:26
Hoi Daisy, laat je maar niet opjutten!! Als dat kleedje van Linea er niet meer is in die winkel ga je toch gewoon naar een andere winkel?! Linea verkopen ze bijna overal,en kan je dat kleedje niet in optie nemen. Ze hebben mij ook zo willen pushen en dan ga ik gewoon naar een andere winkel, basta!!!
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
4-1-2008 15:36:33
Sarah,
De nieuwe brochure is al uit van in september. Ik heb hem hier thuis al liggen van toen. De ene winkel heeft al wat vroeger dan de andere de nieuwe collectie binnen.
|
|
Marie
5-10-2008
|
4-1-2008 19:12:15
Bij een vriendin van mij hebben ze dat ook gedaan. Ze zeiden dat ze best nu zou beslissen want als ze het volgende wee kwam bestellen kon het zijn dat de eerste pas niet meer kon geregeld worden voor de trouw (ze trouwt op 5 juli). Ik geloof daar niets van! Pure trucs! Toen ik ooit als vakantiejob in een schoenwinkel werkte, moest ik ook zo'n dingen zeggen! Al moet ik wel eerlijk zijn dat als ze hetbij mij zouden doen en ik ben verliefd op dat kleed ik me ook zou laten doen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|