Terug naar overzicht
Ik heb dat ook al gehoord, maar zelf nog niet meegemaakt op een trouwfeest. Wij zijn er nog niet uit of we dat gaan doen, misschien is een bongo-bon wel een idee? Daar heb je immers alle prijscategorieën in!
Hey Sylvie, Wij geven een gepersonaliseerde parker-pen.Naam van de getuige erin gegraveerd. Een zeer toepasselijk geschenk vinden wij zelf ! Je betaalt je parker pen (tussen 5€ en 75€) en voor het graveren betaal je een supplement van 5€, sommige doen het gratis.Veel succes !
ja bongo of pen, twee zeer goede ideeën ! Gaan we zeker overwegen ! Bedankt
wij gaan voor de 2 getuigen een horloge geven met onze namen en bedankt in gegraveerd achteraan. vind wel dat ze iets verdienen, want vergt ook van hen wat werk aan vrijgezelle feest voorbereiden en mooie kleren kopen en toch heel de dag mee op schok zijn. ook mijn beste vriendin krijgt een kadootje, denk een klein juweel want ze staat me met raad en daad bij in de voorbereidingen
Hey Leen,Dat is een mooi gebaar van jullie. Vind ook wel dat ze iets verdienen. Denk dat ik het mss ook bij een pen of zo ga houden (omdat wij toch een beetje een budget-trouw gaan houden ;-)) Bedankt voor de reactie en nog veel succes !
Hoi,In de kerk hebben we een klein kaarsje gegeven (ook aan onze ouders) dat was aangestoken aan onze huwelijkskaars. Er stond een prentje van een bruidspaar en 'bedankt' op.Op het feest zelf hebben we hun een bongo-bon voor een champagneontbijt gegegeven.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
wij hebben cinematickets gegeven aan onze getuigen.grts
Wij hebben onze getuigen al een fles wijn gegeven.We hebben deze fles wijn volledig gepersonaliseerd. Vooraan hadden we een etiket met onze foto en de vraag of ze onze getuigen wilde zijn.Op de achterkant had ik een etiket gemaakt met een zelfgeschreven versje.Wat we hen zullen geven op ons huwelijk zelf, weten we nog niet goed. Eerlijk gezegd denken we er nog over na. We geven onze ouders wel een cadeautje, maar ons getuigen daar twijfelen we nog aan.
heywij hebben de getuige van mijn man een uurwerk kado gedaan waarin we zijn naam hadden laten graveren (onze naam enzo vonden we een beetje dom omdat het dan toch voor hem was he...)mijn getuige hebben we een juweeltje (ketting en hanger ) kado gedaanze waren alletwee heel blij en ze dragen het veel dus ben ik ook blij dat mijn keuze goed was... hehesucces