Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij burgerlijke trouw

4-1-2008 10:20:59
Hey,

mijn verloofde en ik plannen ons feest op 5 april hier in België en op 12 april in Nieuw-Zeeland. Nu doen we gemakkelijkheidshalve de burgerlijke trouw al in januari. We willen er niet te veel van maken omdat zijn familie er dus niet bij kan zijn en gaan het dus niet echt vieren. Maar ik zit nu wel met de handen in het haar over wat ik ga dragen.
Voor april heb ik een droom van een jurk, maar wat draag je naar het stadhuis als je enkel komt om het wettelijke deel van de trouw in orde te brengen?

sira
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 612

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik4-1-2008 10:28:04

Hey!
Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet en net zoals bij jullie zal daar geen groot feest aan vasthangen. Ik ga zeker geen honderden euro's uitgeven aan een speciale outfit, een mooie rok/broek met een leuk bloesje/jasje moet volstaan! Ga wel naar de kapper, zo ligt mijn haar toch al zeker goed! ;-)

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik4-1-2008 10:30:32

Ben ik nog vergeten te zeggen: ik heb ook al gezien dat sommige bruidjes bij een 'gewonere' outfit toch ook een klein bruidsboeketje dragen en dat heeft wel iets!

anja
5-4-2008
 Meld misbruik4-1-2008 11:12:00

hallo hier ook een 5 aprilbruid,
Ik denk misschien aan een niet te klassiek mantelpakje voor het burgelijk huwelijk.
Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden wat allemaal al gedaan en wat moet nog komen daar we op dezelfde dag de grote stap gaan zetten! Tot wederbericht misschien, wijzelf zijn van Kapellen.

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik4-1-2008 11:33:16

Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet. Ik ga me gewoon een leuke zomeroutfit kopen die ik ook nog kan aandoen op andere feesten die zomer. Een mooi kleedje of zo. Niet te duur.

sira
5-4-2008
 Meld misbruik4-1-2008 11:55:49

wij zijn van Ekeren, dus buiten dezelfde datum is het ook nog eens van uit de buurt :)

Lijkt me idd wel leuk om een klein boeketje te hebben.
En een kappersbezoek is altijd leuk he.
thx

sira
5-4-2008
 Meld misbruik4-1-2008 11:56:03

wij zijn van Ekeren, dus buiten dezelfde datum is het ook nog eens van uit de buurt :)

Lijkt me idd wel leuk om een klein boeketje te hebben.
En een kappersbezoek is altijd leuk he.
thx

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik4-1-2008 15:33:41

Wij zijn 21 december voor de wet getrouwd. We zijn dus al man en vrouw. 11 juli 08 trouwen we dan voor de kerk. Ik had een jurkje aan. (Was wel niet zo heel goedkoop, mr heb het ook aangedaan voor personeelsfeest en oudejaar). Moest het niet zijn dat we ook nog naar dat personeelsfeest (met dresscode) moesten, zou ik gewoon een mooie geklede broek met leuk topje/vestje aangedaan hebben.

IK ben ook naar de kapster geweest, maar dat waren eigenlijk 2 vliegen in één klap. Ik wou zowiezo wel naar de kapper, je trouwt toch ook maar 1 keer en de wet is ook wel het belangrijkste. Ik heb dan mijn proefkapsel laten doen. Dus zoals Sira zegt, een kappersbezoek is altijd leuk.

Alvast een leuke dag gewenst, tis voor deze maand al.

groetjes

Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...