Terug naar overzicht
Hey!Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet en net zoals bij jullie zal daar geen groot feest aan vasthangen. Ik ga zeker geen honderden euro's uitgeven aan een speciale outfit, een mooie rok/broek met een leuk bloesje/jasje moet volstaan! Ga wel naar de kapper, zo ligt mijn haar toch al zeker goed! ;-)
Ben ik nog vergeten te zeggen: ik heb ook al gezien dat sommige bruidjes bij een 'gewonere' outfit toch ook een klein bruidsboeketje dragen en dat heeft wel iets!
hallo hier ook een 5 aprilbruid,Ik denk misschien aan een niet te klassiek mantelpakje voor het burgelijk huwelijk.Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden wat allemaal al gedaan en wat moet nog komen daar we op dezelfde dag de grote stap gaan zetten! Tot wederbericht misschien, wijzelf zijn van Kapellen.
Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet. Ik ga me gewoon een leuke zomeroutfit kopen die ik ook nog kan aandoen op andere feesten die zomer. Een mooi kleedje of zo. Niet te duur.
wij zijn van Ekeren, dus buiten dezelfde datum is het ook nog eens van uit de buurt :)Lijkt me idd wel leuk om een klein boeketje te hebben. En een kappersbezoek is altijd leuk he. thx
Wij zijn 21 december voor de wet getrouwd. We zijn dus al man en vrouw. 11 juli 08 trouwen we dan voor de kerk. Ik had een jurkje aan. (Was wel niet zo heel goedkoop, mr heb het ook aangedaan voor personeelsfeest en oudejaar). Moest het niet zijn dat we ook nog naar dat personeelsfeest (met dresscode) moesten, zou ik gewoon een mooie geklede broek met leuk topje/vestje aangedaan hebben.IK ben ook naar de kapster geweest, maar dat waren eigenlijk 2 vliegen in één klap. Ik wou zowiezo wel naar de kapper, je trouwt toch ook maar 1 keer en de wet is ook wel het belangrijkste. Ik heb dan mijn proefkapsel laten doen. Dus zoals Sira zegt, een kappersbezoek is altijd leuk. Alvast een leuke dag gewenst, tis voor deze maand al. groetjes Anneleen